Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Nå hører vi to på Every Guy med Take That 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Denne fantastiske damen kommer forresten til Telenor Arena neste år 🙂 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april trn100 skrev (3 minutter siden): Denne fantastiske damen kommer forresten til Telenor Arena neste år 🙂 Gleder meg Litt over to uker igjen til HIT ME HARD AND SOFT kommer ut, gleder meg selvfølgelig til det også Post Malone - Sugar Wraith 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april "One day baby, we'll be old Oh baby, we'll be old And think of all the stories that we could have told One day baby, we'll be old Oh baby, we'll be old And think of all the stories that we could have told" 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Så er det faktisk mulig å høre på låter man bare synes er gode, uten andre grunner 😉 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Graver oss litt tilbake noen tiår 😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Dutty Dior & Arif - søvnløs i shibuya 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Er visst inne inne i en steam igjen, fant igjen noe gamle gamle greier. Sorry! 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Apropos film... Usikker på om det Natalie Portman, Jean Reno, eller bare låta til Sting som setter meg ut hver gang jeg blir minnet på den... Men filmen MÅ ses! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Depeche Mode - Never Let Me Down Again 🥰 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Siden det fremdeles finnes noen gode låter! 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Vi søker gjerne litt bekreftelse, om ikke annet på at man har meningsfeller der ute? Det er ikke ofte jeg trenger det da jeg har mine egne meninger, men jeg synes allikevel det er trivelig å se at det finnes andre med tilsvarende? 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå