Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Smashing Pumpkins - Rocket 😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Nå hører vi to på Can`t Stop The Snow med Stan Ridgway 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Smashing Pumpkins - Disarm ❤️😍🤩🥰😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Nå hører vi to på Far Side of Crazy med Stan Ridgway 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Fordi jeg digger dikt også, spesielt Piet Hein som får meg til å tenke, og fordi jeg er et sted omtrent der 😉 "Losing one glove is certainly painful, but nothing compared to the pain, of losing one, throwing away the other, and finding the first one again.” ― Piet Hein 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Nå hører vi to på Knife And Fork med Stan Ridgway 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Nå hører vi to på Don`t Box Me In med Stan Ridgway 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Smashing Pumpkins - Spaceboy 🤩😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Nå hører vi to på Ring of Fire med Stan Ridgway 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april trn100 skrev (36 minutter siden): Fordi jeg digger dikt også, spesielt Piet Hein som får meg til å tenke, og fordi jeg er et sted omtrent der 😉 "Losing one glove is certainly painful, but nothing compared to the pain, of losing one, throwing away the other, and finding the first one again.” ― Piet Hein Jeg digger også Piet Hein 🤩 Min Metallica-låt, Wherever I May Roam 🖤🤘😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Nå hører vi to på Drive She Said med Stan Ridgway 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Så enig meg ho Elise Ecklund i det hun sier i starten i denne videoen. Det og gjøre det negative til positivt. Men det er jo lettere sagt enn gjort. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Nå hører vi to på Walkin` Home Alone med Stan Ridgway 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Noen kjente her? Han med "movsene"? 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå