Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Nå hører vi to på Strong Enough med Cher 1 Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Eyes of a Believer - The Afters --- Denne dukket plutselig opp i anbefalingslisten min i går, og for en fantastisk nydelig sang! Virkelig inspirerende og ga meg troen på en fin fremtid. 🥰 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Ønsker alle en fortsatt god natt ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Nå hører vi to på If I Could Turn Back The Time med Cher 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Var ikke mulig å få fjernet? Sorry! Var den under jeg ville dele! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Nå hører vi to på Dovè Làmore med Cher 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Nå hører vi to på Little Man med Sonny & Cher Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Nå hører vi to på I Got You Babe med Sonny & Cher 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Nå hører vi to på Gypsies, Tramps and Thieves med Cher Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Nå hører vi to på Dark Lady med Cher 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Nå hører vi to på You Haven`t Seen The Last of Me med Cher 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Ønsker dere alle en fantastisk god natt! Vi ses igjen om ikke lenge! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå