Trippelure Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Kjøtt -Elektrisk/ Nå Vil Jeg Ikke Leke Med Teitinger Mer 😎 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Nå hører vi to på Do You Believe In Life After Love med Cher 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars En av norges råeste stemmer noensinne? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Nå hører vi to på The Shoop Shoop Song med Cher 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Nå hører vi to på I Found Someone med Cher Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Nå hører vi to på Just Like Jesse James med Cher 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Fordi jeg var på konserten i Drammen i 1979 ❤️ Siden den gang har nesten ingen ting vært logisk, for meg! 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. mars Del Skrevet 27. mars Nå hører vi to på Walking In Memphis med Cher 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå