trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Nå hører vi to på It`s So Cool med Madonna Vet jeg er lettlurt, men tror dere er altså! Takk for at jeg får være med, uansett hvor det endes! 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (4 minutter siden): Vet jeg er lettlurt, men tror dere er altså! Takk for at jeg får være med, uansett hvor det endes! 😉 Cassidy Tvillingene er glade for at du er her å poster så bra musikk vi.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Don`t Cry For Me Argentina med Madonna 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er glade for at du er her å poster så bra musikk vi.♥️♥️ Det blir enda verre nå er jeg jeg redd 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Borderline med Madonna 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars ❤️❤️ Nydelig duett. Balsam for sjela. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Er visst i en "mood" igjen 😉 Gammel film men budskapet er vel fremdeles aktuelt? 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Give Me All Your Luvin` med Madonna 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars På tide å få lagt seg, men ønsker dere alle en fantastisk fin helg og påske, og takk for all musikken og inspirasjonen ❤️ Mike Oldfield og Jean Michelle Jarre er riktignok på spillelisten så jeg kan ikke love at jeg holder kjeft, men skal gjøre mitt beste! 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (1 minutt siden): På tide å få lagt seg, men ønsker dere alle en fantastisk fin helg og påske, og takk for all musikken og inspirasjonen ❤️ Mike Oldfield og Jean Michelle Jarre er riktignok på spillelisten så jeg kan ikke love at jeg holder kjeft, men skal gjøre mitt beste! 😉 Cassidy Tvillingene ønsker deg også en fin og god påske.😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Ray of Right med Madonna 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Bra jeg ikke forlovet meg! Jeg var på denne konserten! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Elsker Karate Kid og denne sangen her ❤️. You're the best 😉 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene ønsker deg også en fin og god påske.😊😊 Gode dere ❤️ Tusen takk! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Lucky Star med Madonna Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Gode dere ❤️ Tusen takk! ♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå