Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Nå hører vi to på Frozen med Madonna 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Jeg kjenner faktisk til pappaen til vokalisten i dette bannet. Dette bannet kommer til og med også fra her jeg bor. @Trippelure @MR SPEED @Maskinfører @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Nå hører vi to på Back That Up To The Beat med Madonna 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Nå hører vi to på 4 Minutes med Madonna 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (12 minutter siden): Jeg kjenner faktisk til pappaen til vokalisten i dette bannet. Dette bannet kommer til og med også fra her jeg bor. @Trippelure @MR SPEED @Maskinfører @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja men det er jo bra da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Nå hører vi to på Like A Prayer med Madonna Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Nå hører vi to på Crazy For You med Madonna Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja men det er jo bra da Men jeg har ikke sett faren hans på år og dager. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Men jeg har ikke sett faren hans på år og dager. Det er jo trist 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Nå hører vi to på Papa Don`t Preach med Madonna Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Maskinfører skrev (7 minutter siden): Det er jo trist Også fikk jeg vite at det bannet er til og med oppløst. 🥺 Mener jeg husker det var faren til vokalisten som nevnte det til meg, sist gang jeg så ham. Hvis jeg ikke husker helt feil nå i hvem jeg har hørt det fra. 🙄 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Nå hører vi to på Live To Tell med Madonna Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): Også fikk jeg vite at det bannet er til og med oppløst. 🥺 Mener jeg husker det var faren til vokalisten som nevnte det til meg, sist gang jeg så ham. Hvis jeg ikke husker helt feil nå i hvem jeg har hørt det fra. 🙄 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men det er jo trist da 😕 Da er vi to. 😢😢😢 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå