Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Nå hører vi to på Your Own Special Way med Genesis 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Sea Witch - Down with the Ship 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Nå hører vi to på Mama med Genesis Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Blutschwur - Blood Soaked Rhine 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Nå hører vi to på Follow You, Follow Me med Genesis Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar (endret) Blutschwur - Vengeance Endret 26. februar av Skogslik 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Nå hører vi to på No Son of Mine med Genesis 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Blutschwur - Der letzte Ritter 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Nå hører vi to på Home By The Sea med Genesis Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Blutschwur - Tears of Irminsul 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Nå hører vi to på Since I Lost You med Genesis 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Skogslik skrev (5 minutter siden): Blutschwur - Der letzte Ritter Kommer fra en familie ved navnet HalbRitter 😉 En av mine forfedre gjorde etter historien den tyske keiseren en stor tjeneste men var for ung til å bli "ridder" så det ble en "halv" ridder 😉 Aner ikke om historien er sann, men min bestefar bodde i mange år i Hohenzollern sammen med en av etterkommerene. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Nå hører vi to på Jesus He Knows Me med Genesis 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Og så beklager jeg at ikke alltid er "up to date" med dette fantastiske rommet! ❤️ Jeg ender opp med å klikke "hjerte" på alt ser først når jeg ser det, og det er som regel alt for sent 😮 Jeg har også vært på konsert med denne fantastiske karen den gang ELO fantes! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Nå hører vi to på Dodo / Lurker med Genesis 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Nå hører vi to på Tonight, Tonight, Tonight med Genesis 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Nå hører vi to på Tonight, Tonight, Tonight med Genesis Gode dere ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. februar Del Skrevet 26. februar trn100 skrev (2 minutter siden): Gode dere ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene synes at du poster mye bra musikk her inne.♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå