Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar The Sensational Alex Harvey Band - Anthem 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på Georgia Rain med Joshua Kadison 2 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): The Sensational Alex Harvey Band - Anthem Ey yo... Hvorfor gidder du ikke å gi oss linken..? Bappa-dubi-du-duuuuh! Åssen går'e med bissevoven? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på All I Ever Ask med Joshua Kadison 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar (endret) Onkel_Stewart skrev (4 minutter siden): Ey yo... Hvorfor gidder du ikke å gi oss linken..? Bappa-dubi-du-duuuuh! Åssen går'e med bissevoven? Er ikke alt jeg hører fra youtube og jeg er lat. Og så tenker jeg at hvis folk er interessert så søker de opp selv. Og så gidder jeg bare å slenge med video når den er ekstra bra eller jeg liker den ekstra godt 😎 Går bra, han sover 🐶🥰 Endret 16. februar av Trippelure 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på My Father`s Son med Joshua Kadison 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på Just Like Birgitte Bardot med Joshua Kadison 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Moloko - The Time Is Now 2 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (4 minutter siden): Er ikke alt jeg hører fra youtube og jeg er lat. Og så tenker jeg at hvis folk er interessert så søker de opp selv. Og så gidder jeg bare å slenge med video når den er ekstra bra eller jeg liker den ekstra godt 😎 Går bra, han sover 🐶🥰 Ålreit, du er av den harde typen. Det kan vi like. Jeg skal google google og youtube, dritings som jeg er... null stress! (egentlig en hel haug av det).. 😁 Blir glad i kjernen av å høre at det går bra med bov-voven ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på The Rice Song med Joshua Kadison 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Muse - Sing for Absolution 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Moloko - The Time Is Now Jeg elsker melk og meieriprodukter.. Og Moloko er melk på russisk... 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar SprengeMobil skrev (Akkurat nå): Muse - Sing for Absolution Ååååh, din Morrapuler❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på One Song med Joshua Kadison 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Su Yang - Able And Virtuous Så nå er jeg litt grei og legger ved noen videoer da @Onkel_Stewart, men mest fordi det er kule videoer 😎 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på Troubadour In A Timequake med Joshua Kadison 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Su Yang - Able And Virtuous Så nå er jeg litt grei og legger ved noen videoer da @Onkel_Stewart, men mest fordi det er kule videoer 😎 Nå snakker vi @Trippelure! 😁👍 jeg forstår mindre av dette enn livet selv, men liker det veldig! ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på American Hearts med Joshua Kadison 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Onkel_Stewart skrev (1 minutt siden): Nå snakker vi @Trippelure! 😁👍 jeg forstår mindre av dette enn livet selv, men liker det veldig! ❤️ Det er en av mine all-time-favourites 😎 sammen med denne: Alf Prøysen - Husmanspolka 😁 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå