trn100 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Onkel_Stewart skrev (7 minutter siden): Den kan jeg utenat. Både på banjo og acapella... Alltid vanskelig å få lagt seg her! 😉 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Alltid vanskelig å få lagt seg her! 😉 Du må jo ikke legge deg, din fjomp! Gi gass til det går i dass! 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): Du må jo ikke legge deg, din fjomp! Gi gass til det går i dass! Alltid 😄 Endret 15. februar av trn100 Feil lenke 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar trn100 skrev (Akkurat nå): Alltid 😄 En alderbegrenset video... Joke is on you. Jeg er eldre enn YouTube 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) Onkel_Stewart skrev (Akkurat nå): En alderbegrenset video... Joke is on you. Jeg er eldre enn YouTube Jeg er eldre enn Internett 😄 Endret 15. februar av trn100 1 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar trn100 skrev (3 minutter siden): Alltid 😄 trn100 skrev (Akkurat nå): Jeg er eldre enn Internett 😄 Jeg óg 😁👍 1 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) trn100 skrev (5 minutter siden): Alltid 😄 Der kom'an 😁 Endret 15. februar av Onkel_Stewart 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): Der kom'an 😁 Fant en annen versjon 🙂 Endret 15. februar av trn100 Endret tekst 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Hellbillies - Ei Krasafaren Steinbu 🤠 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Oge etter DOS og Windows 3.11 kom Windows 95 med denne vakre låta ❤️ 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Depeche Mode - Sacred 💖😎 3 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Trippelure skrev (5 minutter siden): Hellbillies - Ei Krasafaren Steinbu 🤠 No the fuck you didn't!!! EINE VEGGEN SIGE UT! MEN TAKET NOKOLEIN!!! 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Depeche Mode - Clean Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): No the fuck you didn't!!! EINE VEGGEN SIGE UT! MEN TAKET NOKOLEIN!!! Likevæl va eg GLAD!!! 🥰 2 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar trn100 skrev (3 minutter siden): Dette har jeg tidligere uttalt.. Verdens vakreste negresse ❤️ Min tenårings-crush.. 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Depeche Mode- Clean (Acoustic) 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Trippelure skrev (2 minutter siden): Depeche Mode- Clean (Acoustic) Clean, the cleanest I've been An end to the tears and the in-between years And the troubles I've seen Now that I'm clean, you know what I mean I've broken my fall, put an end to it all I've changed my routine now I'm clean 2 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): Clean, the cleanest I've been An end to the tears and the in-between years And the troubles I've seen Now that I'm clean, you know what I mean I've broken my fall, put an end to it all I've changed my routine now I'm clean Yes 😎 Depeche Mode - Photographic 🤩 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): Dette har jeg tidligere uttalt.. Verdens vakreste negresse ❤️ Min tenårings-crush.. Det finnes jo andre også da, ved siden av Whitney? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå