Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Nå hører vi to på I.O.U. med The La`s 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ramones - Beat on The Brat 😁 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Katie Melua mer enn 300 meter under havets overflate i foten av Troll 🙂 Låta er dog etter min mening enda dypere! 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Nå hører vi to på Liberty Ship med The La`s 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ramones - Blitzkrieg Bop 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Nå hører vi to på Over med The La`s 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Nå hører vi to på Liberty Ship med The La`s "I am the voyager of the ocean grey I wayfarer see fairway And this I give for all mankind Sail away on an ocean wave" 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Nå hører vi to på Was It Something I Said med The La`s 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Hubbabubbaklubb - Et Annet Sted 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Nå hører vi to på Who Knows med The La`s 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Trippelure skrev (13 minutter siden): Ramones - Now I Wanna Sniff Some Glue 😎 Now jeg har ringt kommunen med en bekymringsmelding angående ditt forhold til lim.. ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Nå hører vi to på My Girl Sits Like A Reindeer med The La`s 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Nå hører vi to på Space Rocketry med The La`s 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Hubbabubbaklubb - Tomme Lommer Onkel_Stewart skrev (2 minutter siden): Now jeg har ringt kommunen med en bekymringsmelding angående ditt forhold til lim.. ❤️ Kan ikke noe for det, men når jeg hører på rolig musikk så må jeg bare plutselig høre på den. Og den begynner ofte å spille av seg selv inni hodet mitt. Men jeg har aldri prøvd å sniffe lim på ordentlig, det er bare sånn det er å ha et pønka Rock and Roll Heart 😎 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Ønsker dere alle en fortsatt herlig kveld, så ses vi snart igjen, og takk for musikken ❤️ Rag'n'Bone Man - Human (Official Video) (youtube.com) 1 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar trn100 skrev (3 minutter siden): Ønsker dere alle en fortsatt herlig kveld, så ses vi snart igjen, og takk for musikken ❤️ Rag'n'Bone Man - Human (Official Video) (youtube.com) Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin torsdagskveld videre @trn100🥰🥰 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Hubbabubbaklubb - Tomme Lommer Kan ikke noe for det, men når jeg hører på rolig musikk så må jeg bare plutselig høre på den. Og den begynner ofte å spille av seg selv inni hodet mitt. Men jeg har aldri prøvd å sniffe lim på ordentlig, det er bare sånn det er å ha et pønka Rock and Roll Heart 😎 Et rullende og rollin' pønkerhjerte slår lenger og hardere uten lim ❤️ Men jeg har mer eller mindre fullstendig forståelse for at hodet ditt gjør egne ting når du prøver å gjøre noe helt annet.. Jeg dømmer deg ikke på noen måte, din sinnsyke tullefjomp av en pussig person ❤️ 1 1 1 Lenke til kommentar
Onkel_Stewart Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar (endret) trn100 skrev (9 minutter siden): Ønsker dere alle en fortsatt herlig kveld, så ses vi snart igjen, og takk for musikken ❤️ Rag'n'Bone Man - Human (Official Video) (youtube.com) Den kan jeg utenat. Både på banjo og acapella... Endret 15. februar av Onkel_Stewart 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Lou Reed - Rock And Roll Heart 😎 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå