trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Har forøvrig også vært på konsert med Frank Zappa, men Dweezil er den eneste i den familien jeg har vært på nachspeil med 😉 Og nei ikke spør! Jeg husker uansett ingenting! 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar ...I alle fall etter at Anita Hegerland lot meg i stikken 😉 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Benny the Butcher feat. J. Cole - Johnny P's Caddy 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Nå hører vi to på This Is The Day med Sinèad O`Connor 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Depeche Mode - Clean (Acoustic) 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Depece Mode - Only When I Loose Myself 😍 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Nå hører vi to på Nothing Compares 2 U med Sinèad O`Connor 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Ethereal Shroud - Astral Mariner 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Nå hører vi to på I Want Your med Sinèad O`Connor 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Nå hører vi to på The Last Day of Our Acquaintance med Sinèad O`Connor Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Nå hører vi to på This Is A Rebel Song med Sinèad O`Connor Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Nå hører vi to på Mandinka med Sinèad O`Connor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå