Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Nå hører vi to på The Masses Against Classes med Manic Street Preachers 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar trn100 skrev (10 minutter siden): Elsker denne damen! ❤️ Men hva synes du om denne versjonen av "Born To Die" Sprengemobil? Har sagt det før og sier det igjen, noen covere er faktisk bedre enn originalen, og denne er like i nærheten! 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Nå hører vi to på Of Walking Abortion med Manic Street Preachers 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Nå hører vi to på Life Becoming A Landslide med Manic Street Preachers 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar I fall noen synes jeg klikker "liker" litt for kjapt og før jeg kanskje har hørt på lenken som deles, så husk at jeg er over 60 og har hørt veldig mye musikk 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Fra en gammel film antagelig ingen av dere har hørt om en gang 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Kjenner et jeg flommer rommet litt nå, men har en enorm spilleliste! Dere får si i fra hvis det blir for mye 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Har til og med vært på nachspiel med disse "gutta" på Oslo Plaza. Bettan var så på bærtur at de hjalp til med å bære henne på rommet 😉 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar En annen fantastisk dame som jeg har vært så heldig å oppleve live noen ganger! ❤️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar En av de kanskje siste hits fra brødrene? 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Mark Knoplfers Gibson Les Paul gitar fra 1959 ble forøvrig nylig solgt for over 8 millioner pund! 🙂 Burde ha begynt å spare til den for lenge siden! 😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar ROCK AND ROLL NITE KISS FOR EVER 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar MR SPEED skrev (1 minutt siden): ROCK AND ROLL NITE KISS FOR EVER Balladene ❤️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar Hvis jeg har et eneste problem med musikk så må det være "Danseband". Det er antagelig den eneste genren jeg ikke begriper at noen orker å høre på! Selv Alf Prøysen er bedre! ❤️ For ikke å snakke om Amy Lee! 🙂 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar @trn100 BETH MED Petter criss CAT man original trommeslageren av kiss 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. februar Del Skrevet 2. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): @trn100 BETH MED Petter criss CAT man original trommeslageren av kiss Fantastisk! Den har jeg faktisk ikke hørt før! ❤️ Begynner å bli noen år siden jeg hørte på de, men det sies jo at de råeste rockerene også lager de beste balladene! 🙂 Queen, Nightwish, Nazareth og ikke minst Eagles er gode eksempler på det, selv om kanskje i alle fall sistnevnte var litt mindre rockete? 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå