SprengeMobil Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Olivia Rodrigo - traitor 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Nå hører vi to på Ocean Spray med Manic Street Preachers 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Når jeg føler meg bittelitt frusterert 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Nå hører vi to på Slash`n`Burn med Manic Street Preashers 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nå hører vi to på Slash`n`Burn med Manic Street Preashers Og jeg som trodde dere nesten bare var ordentlige? 😮 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar trn100 skrev (2 minutter siden): Og jeg som trodde dere nesten bare var ordentlige? 😮 Cassidy Tvillingene kan av og til være fulle av irsk fandenvoldskap vi.🤣🤣🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Nå hører vi to på The Secret He Had Missed med Manic Street Preachers 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene kan av og til være fulle av irsk fandenvoldskap vi.🤣🤣🍀🍀☘️☘️ Fantastisk! ❤️ Nå er jo Irland og Norge nesten som samme land da, i alle fall musikalsk! Skal til Dublin til høsten! 🙂 Ikke rart man føler seg hjemme her ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar trn100 skrev (Akkurat nå): Fantastisk! ❤️ Nå er jo Irland og Norge nesten som samme land da, i alle fall musikalsk! Skal til Dublin til høsten! 🙂 Ikke rart man føler seg hjemme her ❤️ Cassidy Tvillingene anbefaler deg å besøke Tara en gang du er i Irland, for det er i Tara vi er født.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Nå hører vi to på Roses In The Hospital med Manic Street Preachers 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Siste gang jeg var i Dublin hadde jeg med en arbeidskollega opprinnelig fra India. Vi fant en herlig brun PUB og koste oss med Irsk folkemusikk ❤️ Helt til han gikk i baren og bestilte en "Gin Tonic" 😮 Tok meg nesten 2 timer å roe ned opptøyene! 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene anbefaler deg å besøke Tara en gang du er i Irland, for det er i Tara vi er født.💚💚🍀🍀☘️☘️ Tusen takk for tips! 🙂 Bodde på The Clarence siste gang jeg var der, men firmatur denne gangen og bare en helg å gjøre det på, men elsker Irland 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Nå hører vi to på Revol med Manic Steet Preachers 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar SprengeMobil skrev (25 minutter siden): The Weeknd - Often Super gruppe! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar trn100 skrev (1 minutt siden): Tusen takk for tips! 🙂 Bodde på The Clarence siste gang jeg var der, men firmatur denne gangen og bare en helg å gjøre det på, men elsker Irland 🙂 Cassidy Tvillingene har dessverre ikke vært i Irland siden vi flyttet til Norge i 2006. Men vi må snart ha oss en tur tilbake dit. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Nå hører vi to på Faster med Manic Street Preachers 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar (endret) Nå er det køya igjen her! Etter litt positvt påfyll her tror jeg nok jeg kommer i mål denne gangen også! 🙂 Men det holdt på ende med denne altså! 😉 Ha en riktig god en alle! ❤️ Endret 31. januar av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Del Skrevet 31. januar Nå hører vi to på Ifwhiteamericatoldthetruthforonedayit`sworldwouldfallapart med Manic Street Preachers 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå