Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?

Anbefalte innlegg

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene hører musikk på radio, vinylplater, cd-er og kassetter.:yes::yes:

Fantastisk! ❤️ Jeg ga bort hundrevis av plater, kasetter og CD'er for en tid tilbake. Plater og kasetter var litt spesielt, ikke minst med tanke på grafikken på LP'er, men jeg følte at det liksom bare støvet ned når man uansett kunne streame musikken...

En av mine absolutte favoritter både med tanke på lyd og album 🙂

Endret av trn100
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden):

Cassidy Tvillingene bruker aldri hodetelefoner.😊😊☺️☺️

😮 Dere er litt rare altså! 😉 Eneste måten jeg kan lytte til musikk på er med hodetelefoner...

Det skjedde plutselig for noen år siden, da jeg hadde et 7.1 høytalersystem som jeg brukte flere ganger i uken. En dag kom naboen ned med et headsett og siden har jeg elsket det 🙂

image.png

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
trn100 skrev (Akkurat nå):

😮 Dere er litt rare altså! 😉 Eneste måten jeg kan lytte til musikk på er med hodetelefoner...

Det skjedde plutselig for noen år siden, da jeg hadde et 7.1 høytalersystem som jeg brukte flere ganger i uken. En dag kom naboen ned med et headsett og siden har jeg elsket det 🙂

image.png

Cassidy Tvillingene kan ikke bruke verken ørepropper eller hodetelefoner, for vi får så lett øreeksem begge to. Når vi blir svett i ørene av å bruke sånne ting.:yes::yes:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene kan ikke bruke verken ørepropper eller hodetelefoner, for vi får så lett øreeksem begge to. Når vi blir svett i ørene av å bruke sånne ting.:yes::yes:

Vel, det viktigste er uansett at dere hører på og deler verdens vakreste musikk med oss ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...