SprengeMobil Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Kid Cudi feat. Pharrell Williams & Travis Scott - AT THE PARTY 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Younger Brother - All I Want 😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Nå hører vi to på Yellow med Coldplay 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Kygo & Ava Max - Whatever 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Nå hører vi to på Trouble med Coldplay 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Dagny - Same Again (For Love) 3 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Min favoritt Coldplay låt/video! ❤️ Dere hører vel på musikk med hodetelefoner? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Nå hører vi to på Hymn For The Weekend med Coldplay 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar (endret) Bare et spørsmål. abbonerer dere på YouTube eller dukker det opp reklame hele tiden? En tid brukte jeg AdBlocker for å se/høre YT men jeg har blitt betalende bruker for litt over 100,- i måneden og har faktisk blitt positvt overrasket over alt man har tilgang til der 🙂 Endret 19. januar av trn100 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Horna - Kuolema kuoleman jälkeen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar trn100 skrev (16 minutter siden): Bare et spørsmål. abbonerer dere på YouTube eller dukker det opp reklame hele tiden? En tid brukte jeg AdBlocker for å se/høre YT men jeg har blitt betalende bruker for litt over 100,- i måneden og har faktisk blitt positvt overrasket over alt man har tilgang til der 🙂 Cassidy Tvillingene er veldig sjelden innom YouTube, og vi abonnerer ikke på YouTube heller. Så vi vet dessverre ikke svaret på dette. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Nå hører vi to på Sparks med Coldplay 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar trn100 skrev (23 minutter siden): Bare et spørsmål. abbonerer dere på YouTube eller dukker det opp reklame hele tiden? En tid brukte jeg AdBlocker for å se/høre YT men jeg har blitt betalende bruker for litt over 100,- i måneden og har faktisk blitt positvt overrasket over alt man har tilgang til der 🙂 (2) YouTube Premium - YouTube 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er veldig sjelden innom YouTube, og vi abonnerer ikke på YouTube heller. Så vi vet dessverre ikke svaret på dette. Hvor hører dere på all musikken dere deler da? Har vært med i mange år på både Napster og WinMx og har en disk her med rundt 600.000 låter fra den tiden, men synes musikken har fått en ny dimensjon med YT og musikk videoer? Gammel bruker av Pat Sharp og Sky også! 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar trn100 skrev (2 minutter siden): Hvor hører dere på all musikken dere deler da? Har vært med i mange år på både Napster og WinMx og har en disk her med rundt 600.000 låter fra den tiden, men synes musikken har fått en ny dimensjon med YT og musikk videoer? Gammel bruker av Pat Sharp og Sky også! 🙂 Cassidy Tvillingene hører musikk på radio, vinylplater, cd-er og kassetter. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Nå hører vi to på Adventure of A Lifetime med Coldplay 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå