trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nå hører vi to på Bad med U2 Firmatur til Dublin til høsten og en tur på The Clarence er selvagt! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Your Song Saved My Life med U2 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene gjør oss aldri opp meninger om coverlåter. Før vi har hørt originallåten.🥰🥰 Dette var et unntak for meg, men er enig i prisnippet ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Song For Someone med U2 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Spiler listen litt vilkårlig og denne dukket opp ❤️ Synes den er tankevekkende.... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Pride med U2 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Desire med U2 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Sweetest Thing med U2 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Who`s Gonna Ride Your Wild Horses med U2 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Synes denne damen er helt fantastisk også! 🙂(Elsker musikk, spesielt musikk med et budskap! ❤️ ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Beautiful Day med U2 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Men nå er det snart kvelden kjenner jeg... Takk igjen for både musikk og hyggelig samvær som alltid! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på One med U2 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Siden jeg uansett aldri blir ferdig 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Legger til en låt Tony Anderson som muligens er laget for den landsdelen jeg bor i 🙂 Filmen er i alle fall det 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Sunday Bloody Sunday med U2 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Post Malone - Hollywood's Bleeding 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå