Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. januar Del Skrevet 16. januar Nå hører vi to på Pretty Paper med Roy Orbison 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Claudette med Roy Orbison 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Tom Petty & The Heartbreakers - American Girl 😎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på With Or Without You med U2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på I Still Haven`t Found What I`m Looking For med U2 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar SprengeMobil skrev (På 15.1.2024 den 22.42): Jeg hørte på artisten Martine Håland aka MAIH da. Veldig bra artist IMO, så det er bare å gi henne en lytt hvis du vil, her er mine favorittsanger fra henne. Beklager at jeg er sen til å svare, jeg så ikke posten da, hadde så mye annet å gjøre i det siste. Sen jeg også, men godt tips og fantastiske låter! ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på New Year`s Day med U2 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (På 11.1.2024 den 0.39): Nå hører vi to på Me and Bobby McGee med Kris Kristofferson Men det finnes bare EN Bobby McGee altså! 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar trn100 skrev (1 minutt siden): Men det finnes bare EN Bobby McGee altså! 😉 Cassidy Tvillingene liker den versjonen også, men det var Kris Kristofferson som skrev den sangen.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Bad med U2 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene liker den versjonen også, men det var Kris Kristofferson som skrev den sangen.🥰🥰 Det var det, men han er litt som Dolly Parton og hennes låter. Det er som regel andre som gjør de uforglemmelige! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar trn100 skrev (Akkurat nå): Det var det, men han er litt som Dolly Parton og hennes låter. Det er som regel andre som gjør de uforglemmelige! ❤️ Cassidy Tvillingene gjør oss aldri opp meninger om coverlåter. Før vi har hørt originallåten.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. januar Del Skrevet 17. januar Nå hører vi to på Every Breaking Wave med U2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå