Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Two People med Tina Turner 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Olivia Newton-John med Take Me Home, Country Roads 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Nå hører vi to på In Your Wildest Dreams med Tina Turner Endret 4. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører jeg på The Beatles med Tomorrow Never Knows ❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Be Tender With Me Baby med Tina Turner 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Islands In The Stream med Kenny Rogers & Dolly Parton 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Digger Dolly Parton 🤩 🥰 Jolene (Todd Terje Remix) 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Nå hører vi to på The Gambler med Kenny Rogers 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Nå hører jeg på The Beatles med Good Morning Good Morning 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Nå hører vi to på Lady med Kenny Rogers 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Nå hører og ser jeg på Hurra Torpedo - Total eclipse of the heart. Gammelt opptak med intervju, anbefaler alle å se de live om man får sjangsen 🤟😎 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Bob Hund - Mer än så kan ingen bli 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 5. januar Del Skrevet 5. januar Bob Hund - bob hunds 115:e sång 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå