Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Better Be Good To Me med Tina Turner 2 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Endret 4. januar av trn100 Tekst lagt til 1 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar CCR - I Heard It Through The Grapevine 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (4 minutter siden): CCR - I Heard It Through The Grapevine En god påminnelse, and I have 😉 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Tonight med Tina Turner 4 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Nå hører vi to på Tonight med Tina Turner En fantastisk versjon med David Bowie! ❤️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på I Can`t Stand The Rain med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Typical Male med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører jeg på The Osborne Brothers med låta RUBY. Jeg liker aller best denne liveversjonen med video som endelig er tilbake etter å ha vært borte litt. Diggedigger denne 🥰 https://m.youtube.com/watch?v=ZtSNeANMDd4&pp=ygUVb3Nib3JuZSBicm90aGVycyBydWJ5 1 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Han er like gammel som min søster og ett år yngre enn meg, men nå skal jeg la dere være i fred litt! Jobb i morgen 😉 Ha en god natt alle! ❤️ 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på What You Get Is What You See med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Travis Scott feat. Kacy Hill - 90210 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Sarvisham Savastir Bhavatu med Tina Turner 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Travis Scott feat. The Weeknd - Pray 4 Love 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på When The Heartache Is Over med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Travis Scott feat. Swae Lee & Chief Keef - Nightcrawler 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar The 3rd and the Mortal - Horizon/Remix 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på On Silence Wings med Tina Turner 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Travis Scott feat. Kanye West - Piss on Your Grave 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå