trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Det aller mest fantastiske i dette rommet er at man kan glemme nesten alle problemer, både store og små, og bare glede seg over det som betyr noe! ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Addicted To Love med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Fra "Lørdagsirkuset" på NRK 10.10.1984, etter litt utvikling 😉 A-HA feat KYGO - TAKE ON ME - EXCLUSIVE - The 2015 Nobel Peace Prize Concert - YouTube 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Let`s Stay Together med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører jeg på Sasha og Kicki Halmos med Shoot you down 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Nå hører vi to på Look Me In The Heart med Tina Turner Endret 4. januar av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Noen som kunne tenke seg å bli med på "Svar med en sang" ? For alle jeg blir kjent med og for alle innlegg jeg leser husker jeg en låt jeg en gang har hørt. Det er ikke alltid jeg finner den låta jeg husker, men jeg finner nesten alltid en som passer? Endret 4. januar av trn100 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar trn100 skrev (2 timer siden): Liker alt dere deler men får ikke klikket på alt! 😉 Zara er fantastsik! ❤️ Helt enig! Jeg har fått se henne live ifjor sommer på NEON-festivalen i Trondheim. Ellers gleder jeg meg til Rakettnatt i Tromsø i august, hvor Zara headliner torsdagen (Rakettnatt Fri). Everything aside, jeg hører på denne sangen nå: Travis Scott feat. Quavo - Oh My Dis Side 4 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Disco Inferno med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Nå hører vi to på Disco Inferno med Tina Turner Stuck with you 🙂 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på What`s Love Got To Do With It med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Travis Scott feat. Future & 2 Chainz - 3500 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Nå hører vi to på What`s Love Got To Do With It med Tina Turner 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar SprengeMobil skrev (8 minutter siden): Helt enig! Jeg har fått se henne live ifjor sommer på NEON-festivalen i Trondheim. Ellers gleder jeg meg til Rakettnatt i Tromsø i august, hvor Zara headliner torsdagen (Rakettnatt Fri). Everything aside, jeg hører på denne sangen nå: Travis Scott feat. Quavo - Oh My Dis Side 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på We Don`t Need Another Hero med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Travis Scott feat. Juicy J - Wasted 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) She reminds me of November In the steelblue in her eyes It's her soul I will remember Wise and ancient as the skies She's no singer, she's the song... Endret 4. januar av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på River Deep-Mountain High med Tina Turner 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå