trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar En gammel Simon & Garfunkel låt med litt mer trøkk 🙂 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nå hører vi to på It Takes Two med Ike & Tina Turner Alle de beste låtene ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på I Don`t Wanna Lose You med Tina Turner 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Nå hører vi to på I Don`t Wanna Lose You med Tina Turner It's all about love 😉 Endret 4. januar av trn100 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar trn100 skrev (9 minutter siden): Og "Personal Jesus" er en Johnny Cash låt 😉 Det vet jeg også men jeg er en ekte Devotee 😎 Depeche Mode- Sacred 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Goldeneye med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører jeg på en av mine favorittlåter av Depeche Mode Everything Counts 😎 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (3 minutter siden): Det vet jeg også men jeg er en ekte Devotee 😎 Depeche Mode- Sacred Elsker Depeche Mode, selv fra lenge siden! 🙂 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på I Don`t Wanna Fight med Tina Turner 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Nå hører vi to på I Don`t Wanna Fight med Tina Turner Jeg er så gammel at jeg så denne filmen da den kom ut 😉 "So, what do we do with our lives We leave only a mark Will our story shine like a light or end in the dark? Give it all or nothing..." 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar trn100 skrev (3 minutter siden): Jeg er så gammel at jeg så denne filmen da den kom ut 😉 "So, what do we do with our lives We leave only a mark Will our story shine like a light or end in the dark? Give it all or nothing..." Cassidy Tvillingene har sett den filmen også, vi var vel 11-12 år da vi så den. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på It`s Only Love med Tina Turner 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører jeg på Depeche Mode med Photographic 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (10 minutter siden): Cassidy Tvillingene har sett den filmen også, vi var vel 11-12 år da vi så den. Vi blir antagelig aldri gamle? 🙂 Endret 4. januar av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Am I A Fool In Love med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Steamy Windows med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Depeche Mode - Photographic (Rex The Dog Dubb Mix) 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) Endret 4. januar av trn100 Tekst lagt til 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå