Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Nå hører vi to på Viva La Gloria! med Green Day 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar The Weeknd feat. Ed Sheeran - Dark Times 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. januar Del Skrevet 3. januar Nå hører vi to på The Best med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Ava Max - Maybe You're the Problem 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Bjørn Torske med Station to Station 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Bjørn Torske med Fresh from the bakery 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Zara Larsson x David Guetta - On My Love 3 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar SprengeMobil skrev (7 timer siden): Zara Larsson x David Guetta - On My Love Liker alt dere deler men får ikke klikket på alt! 😉 Zara er fantastsik! ❤️ 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar (endret) "Har du kjent det selv noengang En tomhet i deg selv Du kan aldri leve opp til de andre Du må ta deg sammen, ikke vis dem hvem du er Har du sagt noe om deg selv Som er mer løgn enn sant Til de tror at alt er greit Så de holder opp Med å granske deg og plage deg med ord.. Alt er helt fint Jeg er helt fin nå Jeg trengte bare litt tid Litt tid for meg selv... En tomhet... Endret 4. januar av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Proud Mary med Ike & Tina Turner 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører jeg på Tina Turner med River deep, mountain high... 😁 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på Private Dancer med Tina Turner 3 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (5 minutter siden): Nå hører jeg på Tina Turner med River deep, mountain high... 😁 Dobbelt ❤️ Men låta er eldre enn Tina! Fantastisk ❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar trn100 skrev (2 minutter siden): Dobbelt ❤️ Men låta er eldre enn Tina! Fantastisk ❤️ Ja, men jeg tuller litt med tvillingene (les: ble inspirert av) 😃 Nå hører jeg på Depeche Mode med Personal Jesus (Pump Mix) 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja, men jeg tuller litt med tvillingene (les: ble inspirert av) 😃 Nå hører jeg på Depeche Mode med Personal Jesus (Pump Mix) Makan? Her tuller vi ALDRI med tvillingene, i alle fall ikke i dette rommet! ❤️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Og "Personal Jesus" er en Johnny Cash låt 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. januar Del Skrevet 4. januar Nå hører vi to på It Takes Two med Ike & Tina Turner 1 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå