Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Nå hører vi to på Jesus of Suburbia med Green Day 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Kommer til Norge igjen i juni! ❤️ Hvis dere ikke har opplevd denne damen live tidligere er det bare 1 ting å gjøre! 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Nå hører vi to på King For A Day med Green Day 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Nå hører vi to på King For A Day med Green Day Har dere vært på Beth Hart? Hvis ikke og dere bor i nærheten av Oslo eller Bergen spanderer jeg billetter på dere? 🙂 Endret 2. januar av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar trn100 skrev (Akkurat nå): Har dere vært på Beth Harth? Hvis ikke og dere bor i nærheten av Oslo eller Bergen spanderer jeg billetter på dere? 🙂 Cassidy Tvillingene bor 10-minutters busstur fra Bergen by. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Nå hører vi to på Longview med Green Day 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene bor 10-minutters busstur fra Bergen by. Da vil jeg gjerne få kjøpe biletter til dere hvis dere har lyst til å oppleve henne og det passer? 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar trn100 skrev (2 minutter siden): Da vil jeg gjerne få kjøpe biletter til dere hvis dere har lyst til å oppleve henne og det passer? 🙂 Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, men vi liker oss ikke på steder der det er så mange mennesker samlet på et sted.😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Nå hører vi to på Minority med Green Day 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Nå hører vi to på Oh Love med Green Day 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, men vi liker oss ikke på steder der det er så mange mennesker samlet på et sted.😊😊☺️☺️ Ikke jeg heller egentlig 😉 Er nok derfor jeg trives best her! 🙂 Endret 2. januar av trn100 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Elise Eriksen & Shoffy - Less 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Nå hører vi to på Macy`s Day Parade med Green Day 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Nå hører vi to på Good Riddance med Green Day 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Nå hører vi to på Good Riddance med Green Day Måtte grave litt i listen! 🙂 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå