Anathema Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ulver - Lost in Moments Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jefferson Airplane - Aerie (Gang of eagles) Lenke til kommentar
Solidsturla Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Cream-Crossroads Edit: så litt opp i tråden der var det en annen med god musikk smak : ) Endret 18. august 2008 av Odd-Frank Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Pendulum - Fasten Your Seatbelts. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Hehe Aerosmith - Sweet Emotion Irriterende at ikke sangene mine fra Top500 rock&roll ikke dukker opp på last.fm Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Bruker du winamp kan du prøve å høyreklikke på fila i spillelista og velge info. Deretter trykke på auto-tag og se om det kommer noenting opp i tag infoen på fila. Prøv så å start sangen på nytt, det har funka for en del sanger med meg iallefall. Men er det wma format derimot, så sliter du litt. Pantera - Cowboys From Hell Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Monomen - Drum Of Glass Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Bruker du winamp kan du prøve å høyreklikke på fila i spillelista og velge info. Deretter trykke på auto-tag og se om det kommer noenting opp i tag infoen på fila. Prøv så å start sangen på nytt, det har funka for en del sanger med meg iallefall. Men er det wma format derimot, så sliter du litt. Pantera - Cowboys From Hell Prøvde det men fungerte ikke, prøvde også Tag&Rename uten hell, så må nok redigere de manuelt edit: Auto-Tag gjorde susen! Bob Dylan - Like a rolling stone Endret 18. august 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Er det normalt at last.fm kan henge etter til tider? Hos meg viser profilen kun musikken spilt til og med torsdags kveld, så det som ble spilt siden da er ikke blitt oppdatert på profilen min. Last.fm vinduet registrerer at jeg hører på musikk og scrobbler den, men det skjer ikke noe på profilsiden. Dire Straits - Sultans Of Swing Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Shpongle - Once Upon The Sea Of Blissful Awareness (Esion Jim Remix) Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Park Hyo Shin - Kieoksogui Meon Keudaeege Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 George Thorogood - You Talk Too Much Herlig gammel blues rock. Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Park Hyo Shin - Kaeulpyeonji Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 bAx in trAx - djj môôgan Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Holden and Thompson - Nothin (93 Returning Mix) Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Park Hyo Shin - Let's hate each other Lenke til kommentar
Brian Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Freedom Call - Warriors Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Er det normalt at last.fm kan henge etter til tider? Hos meg viser profilen kun musikken spilt til og med torsdags kveld, så det som ble spilt siden da er ikke blitt oppdatert på profilen min. Last.fm vinduet registrerer at jeg hører på musikk og scrobbler den, men det skjer ikke noe på profilsiden. Dire Straits - Sultans Of Swing Det hender fra tid til annen, at sangene blir liggende i programmet ditt til du får koblet til. help>diagnostics>cached tracks. Der har du også oversikt om du er koblet til last.fm serveren o.l. Teddybears Sthlm feat. Swingfly - Hey Boy.mp3 atm Endret 18. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå