Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. desember 2020 Del Skrevet 18. desember 2020 Nå hører vi to på Piggies med The Beatles. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Nå hører vi to på Rocky Raccoon med The Beatles. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Vi to beklager dobbelpost, pc en vår hengte seg litt opp i stad. Endret 19. desember 2020 av Ciaran og Ciara 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Ciaran og Ciara skrev (32 minutter siden): Vi to beklager dobbelpost, pc en vår hengte seg litt opp i stad. Det står ingen ting om at det ikke er lov. 🙃🙃 [Egen lyrikcs til denne sangen til han @Halo: Combat Evolved] Hobby Halo, jeg banner, banner, banner, banner, banner deg... ...for å si F, N, D, T. Har du noe til meg, meg, meg, meg, meg, meeeg. Har du ikke glemt noe, glemt nooooeeee. Jeg vil jo at du kan også poste hobbyen din i min samfunn også, også, også, også, ogsååå, x2 også, også, også x2 også, også, Men du har jo fått ønsken din nå. Men hvorfor vil du ikke? Jeg setter veldig stor pris på deeet. Jeg setter veldig pris på at noen poster i samfunnet mitt, spesielt i denne tiden, denne tiden. Jeg vil jo at du kan også poste hobbyen din i min samfunn også, også, også, også, ogsååå, x2 også, også, også, x2 også, også. Men du har jo fått ønsken din nå. Men hvorfor vil du ikke? Jeg setter veldig stor pris på deeet. Jeg setter veldig pris på at noen poster i samfunnet mitt, spesielt i denne tiden, denne tiden. Det er veldig fint med hobby, x2 mye og gjøre, mye og gjøre, her og gjøre, der og gjøre, til og med der og gjøre. x8 Det er mye og gjøre, Det er veldig fint med hobby, x2 mye og gjøre, mye og gjøre, her og gjøre, der og gjøre, til og med der og gjøre. Endret 19. desember 2020 av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Nå hører vi to på Don`t Pass Me By med The Beatles. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 TheDarkSycamore - SCM skrev (13 timer siden): Det står ingen ting om at det ikke er lov. 🙃🙃 Det er en ting, men egentlig er det mest vanlig å poste en om gangen. Rammstein - Deutschland 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 (endret) Metallica - Wherever I May Roam Endret 19. desember 2020 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Volbeat ft. Danko Jones - Black Rose 1 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Hvordan var den regelen her om dobbeltposting igjen? 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Arckanum - Hvila pa tronan min 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Dio - Rainbow in the Dark 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. desember 2020 Del Skrevet 19. desember 2020 Supertramp - Give a Little Bit 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå