Gouldfan Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Off to the Races skrev (10 timer siden): Får alltid coverart når man ripper CDer i Windows Media Player. Da jeg rippa Born to Die, så fikk jeg ordinær coverart, som stemmer overens med den ordinære CD-utgivelsen. Tror min Windows er fra steinalderen. 7 heter den, vi bruker den aldri. Den ripper ikke flac feks. Derfor bruker vi EAC. Vi skal sef ha ny data.. 7 går ut på nyåret. Jeg kan få audioart med EAC som jeg bruker, men det er så komplisert. Om noen vet hvordan jeg gjør det i EAC så er jeg interessert. Endret 5. desember 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Coverart i Poweramp bare henter det den finner.. Og det brukes mer tilfeldig, noen ganger er det artistbilder etc. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1Ettgzs3j3Mfcr Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 Kylie Minoge - Can't Get You Out Of My Head Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 This is vintage Quo. The boys at their very, very best? Agree/disagree? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. desember 2019 Del Skrevet 6. desember 2019 King Crimson - Epitaph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå