fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2019 Personlig finner jeg det ineressant at hun uttaler "rt" som vi ville uttalt "skj". To each one his own. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2019 Låta sugde rompe, men soloen var helt konge: 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2019 Greit. Vi trapper det opp med ei låt fra 1973: 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2019 https://youtu.be/d-FB1_5pQNk 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2019 Og nå som dere har hørt hvordan originalen er live, her er et av de bedre bandene jeg kjenner til med samme låt: 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2019 (endret) Med Helloween bragt på banen er det vanskelig å komme utenom Walls fo Jericho, tett etterfulgt av Ride The sky da disse på en måte henger sammen. Det er vanskelig for meg å uttrykke hvor mye dette har hatt å bety for meg. (Utover at Markus Grosskopf - ja han heter det) overspiller bassen grenseløst her. Helloween med Kai Hansen er av det beste som er festet til vinyl/plast. Whathaveyou. Endret 18. oktober 2019 av fokkeslasken 3 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2019 (endret) Når meth ikke er nok, når sopp ikke gjør jobben, når Falsk/mathiesen ikke kan late som de er morsomme nok - da får man denne videoen. EDIT: Men selv en halshugger hadde et verktøy. Ingen anklagde øksen. Jobben ble gjort. øksen ble ikke anklagd. Nå - dette er ren tortur. Jeg tror jeg vil anklage øksen. Endret 18. oktober 2019 av fokkeslasken 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2019 Når meth ikke er nok, når sopp ikke gjør jobben, når Falsk/mathiesen ikke kan late som de er morsomme nok - da får man denne videoen. Sopp....! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2019 https://open.spotify.com/album/3PlYLejxpxhtJcynfE08vE 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. oktober 2019 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2019 Nå hører vi to på All You Need Is Love med The Beatles. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå