SprengeMobil Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Lana Del Rey - California 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Nå hører vi to på Baby You`re A Rich Man med The Beatles. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Pallbearer - Watcher in the Dark 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Pallbearer - The Ghost I Used to Be 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Sigrid - In Vain 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Pallbearer - Ashes 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 (endret) Muse. Resistance - live. Det blir ikke mye bedre. Man kan si mye om Les Claypool og Flea som bassister og tildels bassisten i Manowar som er fantastisk (han spiller 'Humlens Flukt' på bass) men som ikke har begrep om kunsten i det hele tatt - men i Muse har man en som kan bære låta som en motsetning til å være låta. En virkelig musiker. Det er en glede å høre ham spille. Om ikke annet er han den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å høre på Muse. Endret 18. oktober 2019 av fokkeslasken 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 I'm torn. I struggle between the feeling of liking the singer, liking the production, and the engineering is impeccable, and wanting to throw you off a balcony and whatch how you turn into a big big road-pizza. It's just the way of the world. Beautiful. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Muse. Resistance - live. Det blir ikke mye bedre. Man kan si mye om Les Claypool og Flea som bassister og tildels bassisten i Manowar som er fantastisk (han spiller 'Humlens Flukt' på bass) men som ikke har begrep om kunsten i det hele tatt - men i Muse har man en som kan bære låta som en motsetning til å være låta. En virkelig musiker. Det er en glede å høre ham spille. Om ikke annet er han den eneste grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å høre på Muse. Det som plager meg er at jeg kan spille alt han spiller. Alt. Jeg kunne ikke fått det til å høres brøkdelen så bra ut. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Jeg HATER mannlige vokalister. Jeg mener ... with a passion. Jeg hater denne låta. Intenst. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Dette var ikke bra, mann. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Dette var bra, mann. Vi burde hatt en øl over denne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. oktober 2019 Del Skrevet 18. oktober 2019 Dette var ikke bra, mann. Du har vel fått med deg at Sam Smith at hen ønsker å kalle seg "hen" istedet for "han" som et kjønnsnøytralt pronomen? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå