Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvilken sang hører du på nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men om jeg må få peke på det mest fullendte bandet per dags dato så må det være Muse. De har en vokalist som kan bære alt de har av spennvidde samt en trommis som vil gjøre enhver idiot som tror han backer opp bandet til latter, og en bassist som kunne bære verden på sine skuldre om så var nødvendig.

De bare passer sammen. Listen av låter jeg kunne nevnt kunne vært lang.

Denne er av de bedre, og sceneshowet er av de beste:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men om jeg må få peke på det mest fullendte bandet per dags dato så må det være Muse. De har en vokalist som kan bære alt de har av spennvidde samt en trommis som vil gjøre enhver idiot som tror han backer opp bandet til latter, og en bassist som kunne bære verden på sine skuldre om så var nødvendig.

De bare passer sammen. Listen av låter jeg kunne nevnt kunne vært lang.

Denne er av de bedre, og sceneshowet er av de beste:

EDIT: Min favoritt er bassisten.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Stratovarius ble postet. Kyllinglåt.

Her er Stratovarius låten som ledet meg inn på doble basstrommer og en utdannelse innen musikk:

EDIT: Etter at jeg hørte denne første gangen må jeg innrømme at jeg satt igjen med dette: "Hva i svarte var det jeg hørte på?"

Så jeg spilte den igjen. Og igjen.

En utdannelse ble født. Jeg ble lydtekniker og bassist.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Silent Hill. Det blir ikke mye bedre enn det (ikke filmen). Akira Yamaoka er uten sidestykke i sitt lyd-design der.

Men skal man først gå Silent Hill i original Akira Yamaoka så må man gå for låter jeg ikke husker navnet på og deler jeg ikke finner på youtube.

Men om jeg skal gå for noe av det kan jeg godt velge "Room of Angel" som jeg faktisk fant på youtube.

Et epos jeg har hørt mange ganger.

EDIT. "I don't feel enough for you to cry" er muligens den beste sangteksten jeg noen gang har hørt.

Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ikke at det betyr mye, men jeg begynte å se på Stratovarius. Her er Eagleheart.

Man kan ikke unngå å merke seg at Timo Kotipelto har passert Timo Tolkki som medlem av bandet. Da spesielt gitt at Tolkki startet bandet.

Man må kanskje være finsk for å dra disse konnotasjonene... Heldigvis har jeg bodd her i 12 år eller så.

EDIT:

Tolkki: Gitaristen

Kotipelto: Sangeren

Endret av fokkeslasken
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...