SprengeMobil Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 No. 4 - Alt feil 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Det tok meg nesten ett minutt for å skjønne at hun synger på norsk. jeg tror hun prøver å spise mikrofonen. Men big props for the norwegian contribution. Ikke ille. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Men slapp helt av. Du topper ikke "Lag spor" av i dag. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 (endret) (hører på den nå) Du måtte gå "De Lillos"... Greit. Vi har mye bra norsk musikk. Norsk Black Metal er en av Norges største eksportartikler. En ikke dårlig tittel gitt at vi forer hele verden med olje. Ikke noe man hører om i avisen, men slik er det. I Norge kan vi musikk. Endret 17. august 2019 av fokkeslasken 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Right. I'm sorry to say - that was crap. This was Lordi. Eurovision. Mern jeg må få si at disse har potensiale. Kanskije det var en dårlig låt. Men her snakker vi altså en trommis med mer enn nok kapasitet til doble basstrommer samt vokalist til å growle bibelen og gitarister til å leke med 2000-tallet metall. La oss være ærlige - de kunne ikke utfordret 80-90 tallet. Men uansett - de kan bedre enn dette. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå