Skogslik Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Witchcraft - Walk Between the Lines 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Not bad, dude. Good production. Properly recorded. Slightly over-produced. If nothing else, and I might be wrong, I'd say they aim for the Færø island Æivør sound. A good sound to aim for. Very much so, and a difficult sound to achieve. If they could with a limited budget... never let that sound engineer out of your sight. (S)he is worth its weight in gold. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Påls butikk - Lag spor Endret 17. august 2019 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Jeg har klaget mye på greiene dine i dag. Men dette, det var gull. Tonen, produksjonen, målet for produktet. Dette var nydelig. 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Witchcraft - Leva 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Witchcraft - Walk Between the LinesHva er egentlig dette?? Fra produksjonen høres det veldog 70 ut. Mic'er nærme forsterkerene og begrenset vokal effekt. Null autotune, ofc. Alt foret fra en enkelt taktholder (typisk trommisen i første opptak). Gull. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Du burde egentlig stille opp som alternativ som "fyren som får mye juling fordi ingen andre får det til på samme måte". Hvor stor er egentlig spillelista di? 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Påls butikk - Lag spor Vakkert. Intet mindre. EDIT: Får jeg legge til en cheesy produksjon, men det betyr lite for denne låta. Endret 17. august 2019 av fokkeslasken 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Du burde egentlig stille opp som alternativ som "fyren som får mye juling fordi ingen andre får det til på samme måte". Hvor stor er egentlig spillelista di? Spillelista mi på Spotify er enorm svær, har over 2,000 sanger. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Witchcraft - Samaritan Burden 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Nå hører vi to på Her Majesty med The Beatles. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Vakkert. Intet mindre. EDIT: Får jeg legge til en cheesy produksjon, men det betyr lite for denne låta. Tre ganger nå. Enda bedre. Hvem er dette?? 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Tre ganger nå. Enda bedre. Hvem er dette??Dette er intet mindre enn talenter som ikke har utnyttet platemarkedet enda. Det er en vanskelig verden. Forståelig nok. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Så jeg fant de på SoundCloud. Then I'm happy. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Spillelista mi på Spotify er enorm svær, har over 2,000 sanger.Mer norsk. Bring mer norsk. Jeg vet ikke hvorfor. Kanskje fordi jeg ikke bor i Norge og "tenner" litt ekstra på det for tiden. Og ikke minst - når du bringer norsk, da bringer du kvalitet. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Jeg har et svakt punkt for Færøyene. ELINBORG - dreymur EDIT: Det finnes ikke et mer nydelig språk. Det er vårt språk. Slik vi snakket før. Endret 17. august 2019 av fokkeslasken 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå