fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 I'm sorry man. No. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Chaucerian Myth - The Knight's Tale 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Chaucerian Myth - The Miller's Tale 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Chaucerian Myth - The Miller's Talejeg hadde forhåpninger da jeg så bildet, men så begynte musikken og den var helt ... anderledes. Hvis du siktet på flere hundre år gammel musikk så bommet du solid. Hvis du siktet på noe annet så vet jeg ikke helt hvor dette skulle passe inn. Det høres ut som en dårlig tilpasning av 500 år gammel musikk uten at musikerene vet hvordan skalaene gikk da, eller hvordan reglene var for skalaprogresjon i tiden. Jeg kunne fortsatt men jeg tror jeg har fått poenget over. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 (endret) . Endret 17. august 2019 av fokkeslasken 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Chaucerian Myth - The Reeve's Tale 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 I sin genre er dette genialt. Det er provokativt uten å bryte musikalske barrierer. Produksjonen er god. Ikke fantastisk, men helt on par. Det gir bare mer tyngde til hennes stemme. Og om jeg må få være ærlig - det er alt denne låta har å bære seg på. Hun har en nydelig stemme. Men det redder ikke låta. Det bare gjør at jeg vil google andre låter hun har gjort. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Chaucerian Myth - The Cook's Tale 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Låta var ... hmmm.. Ikke nyttig. Produksjonen er meget bra. Overraskende bra. Her er det godt valg av mikrofoner og separasjon av instrumenter, og videre mastering av de individuelle er meget god. De holder en godt samlet lyd og... Jeg er meget imponert. Det skjer ikke ofte. Jeg kunne hatt denne låta på repeat bare for produksjonsverdien. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 Chaucerian Myth - The Man Of Law's Tale 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 De Ubrukelige - Sykkel 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 (endret) Igjen, jeg sliter med disse. Det er som høre swingmusikk i waltztempo. jeg kan meget godt forstå hva som gjør det appellerene, men for meg er det bare feil. Det er som to gode ting er blandet. Som taco og sjokolade. Endret 17. august 2019 av fokkeslasken 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 17. august 2019 Rapporter Del Skrevet 17. august 2019 (endret) De Ubrukelige - Sykkel Som vanlig viser du frem folk som vet hva de driver med. EDIT: Jeg skal gjette at de er fra vestlandet på en eller annen måte, men jeg må si det er artig å høre deres gamle norske tone. Endret 17. august 2019 av fokkeslasken 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå