Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er en naturlig fortsettelse på finsk metal? Italiensk metal, selvfølgelig. Så jeg snublet over disse:

Frozen Crown. Gode musikere. Pen dame som synger. Jeg hater henne. Intenst. Veldig intenst. Om hun noen gang kommer i nærheten av musikk, om det så bare er på radioen i bilen, vil jeg prosjektilspy.

Men hun har en bra stemme som passer musikken.

Og når man er på italiensk metal så gjelder selvfølgelig strengeinstrumenter og trommenes evne til å holde følge.

Der er Frozen Crown ikke noen nybegynner.

Nok om det...

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det var den gangen Helloween møtte opp igjen med Kai Hansen etter oppbruddet. De skrev musikk og ut spyttet nye greier.

Resultatet ville hørtes ut som Frozen Crown - Everwinter.

Hadde det ikke vært så forbasket bra spilt hadde det irritert meg mer enn det allerede gjør.

Men for svarte for noen musikere.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det bringer oss videre til In Flames og Wayfaerer. En instrumental. Vanlige normale mennesker sier det er en haug med instrumenter. Jeg virker til å være den eneste som hører en tekst og en historie i låta.

Forøvrig en historie jeg liker godt. Den forteller om tragedier og håp. Streven etter ens mål.

Men så har jeg da hatt musikalsk trening hvor opplæringen har dreid seg om å fylle inn tonene der ingen fantes. Som - skriv denne tonerekka i fire stemmer gitt romantikken, og så gitt barokken etterpå.

Nevnte jeg at Wayfaerer er en bra instrumental?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...