Stimann Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Cable - Come Home (Outro) 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Du må gi meg tid til å se igjennom disse, dude. Nå har det blitt "et par" øl så da tilter jeg typisk mot doble basstrommer og slikt. For øyeblikket er jeg på finsk metal. Jeg har en følelse av at det blir gammel In Flames om kun få minutter. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Cherubs - TuristaVet ikke helt hva jeg skal syntes om dette,men det var en artig begynnelse. De innledende trommene, som forøvig holder stødig tempo, høres ut som om de sakner farten hele tiden. Hvis det var meningen var det veldig godt gjort. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Og hva er en naturlig fortsettelse på finsk metal? Italiensk metal, selvfølgelig. Så jeg snublet over disse: Frozen Crown. Gode musikere. Pen dame som synger. Jeg hater henne. Intenst. Veldig intenst. Om hun noen gang kommer i nærheten av musikk, om det så bare er på radioen i bilen, vil jeg prosjektilspy. Men hun har en bra stemme som passer musikken. Og når man er på italiensk metal så gjelder selvfølgelig strengeinstrumenter og trommenes evne til å holde følge. Der er Frozen Crown ikke noen nybegynner. Nok om det... 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Argh... Jeg så videoen en gang til. Man får bare lyst til å plante ei øks i panna hennes. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Det var den gangen Helloween møtte opp igjen med Kai Hansen etter oppbruddet. De skrev musikk og ut spyttet nye greier. Resultatet ville hørtes ut som Frozen Crown - Everwinter. Hadde det ikke vært så forbasket bra spilt hadde det irritert meg mer enn det allerede gjør. Men for svarte for noen musikere. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Men jeg lovte gammel In Flames. Da kan man knapt gjøre bedre enn Only For The Weak. Låta som kun kan sies å ha en antisolo. Om det er et uttrykk... Endret 26. juli 2019 av fokkeslasken 3 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Gitaristen ved denne tiden var den som gjorde In Flames for meg. Da han sluttet var In Flames ferdig. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Så la meg vise hva band med tro på seg selv og musikalsk bakgrunn kunne gi ut. Dette er altså gammel In Flames. Låta heter Hårgalåten: 3 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Og vet dere hva som er "trist" med dette? Jeg liker andrestemmen på låta over. 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Det bringer oss videre til In Flames og Wayfaerer. En instrumental. Vanlige normale mennesker sier det er en haug med instrumenter. Jeg virker til å være den eneste som hører en tekst og en historie i låta. Forøvrig en historie jeg liker godt. Den forteller om tragedier og håp. Streven etter ens mål. Men så har jeg da hatt musikalsk trening hvor opplæringen har dreid seg om å fylle inn tonene der ingen fantes. Som - skriv denne tonerekka i fire stemmer gitt romantikken, og så gitt barokken etterpå. Nevnte jeg at Wayfaerer er en bra instrumental? 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Nå hører vi to på Happiness Is A Warm Gun med The Beatles. 2 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 Så om man vil ta det tyske språk og vise at det kan være mykt, forførende og behagelig - dette er låta: 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 26. juli 2019 Del Skrevet 26. juli 2019 (endret) Og skal man høre noe urnorskt så må det være Eivør. Hun er fra Færøyene og har et register uten sidestykke som vist her. Eivør - Lurta Endret 26. juli 2019 av fokkeslasken 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå