Skogslik Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Ozzy Osbourne - Diary of a Madman Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Akira Yamaoka er kongen av genren. Som han sier "Jeg er ingen gitarist. Jeg bare spiller gitar når det er nødvendig". Det er så mye bra han har skrevet at det er vanskelig å velge noe spesifikt. Vi har selvfølgelig "You're not here": Og man kan selvfølgelig ikke komme utenom Silent Hill 4, Room of angel. En mindfuck experience av de bedre: 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Dude. Du er inne på et bra spor i kveld. Keep posting! Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 (endret) Jeg hadde disse gutta i studio for ørten år siden. Artig nok. Jeg måtte sågar fortelle dem at de måtte tono/gramo-beskytte musikken sin... Uansett. Det var en artig opplevelse. Siste dagen var dama med for å høre på. Jeg var litt tent på at disse gutta kunne gå langt, og hennes kommentar var: De lukter som studenter. Ok... Endret 13. april 2019 av fokkeslasken Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Eluveitie - Worship Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Mine to definitive favoritter derfra: Dette må være den mest happy sangen noen sinne skrevet om at noen drukner. Under isen: Gugg og grønne skoger: Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Eluveitie - WorshipOh, dude! I haven't heard this song before. That was a change from what I have heard from them before. A big step up! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 https://youtu.be/A20yHPBzmG4 Love Spy Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 https://youtu.be/A20yHPBzmG4 Love Spy[/size] Hva i svarte går du på i dag!? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Hva i svarte går du på i dag!? Snurres på vinyl til og med! Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Det er fortsatt "The Offspring - The Kids Aren't Alright", men i remix og knapt gjenkjennelig: Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Snurres på vinyl til og med! Du har dette på vinyl. Du trenger hjelp, mann. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Det er skjelden det høres slik ut, men dette høres virkelig ut som et 4-spors opptak på kassett. Det er nesten så det står respekt av det. Det er dersom du ikke har kassetten... Du har tydeligvis snodig vinyl, så hvem vet hva du måtte ha Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Du har dette på vinyl. Du trenger hjelp, mann. Meget mulig! Rose <3 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 13. april 2019 Del Skrevet 13. april 2019 Ikke nok med at du veldig åpenbart nærmer deg 50, men du er stolt av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå