Åsgårdsreia Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Shade Empire - Omega Arcane Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Sorry men der tråkker du på et sårt punkt. Nabogutten som var så kristen plaget meg med den låta, og den er zvidd fast... Og det kommer fra en som har trua selv. Men ikke den låta, håper det er ironisk ment i all respekt... Dyreplaging av værste sort. Værste var at de hadde anlegg. Yamaha og Jbl. Men både Kiss og Europe lød bedre enn slangelåta. Ren tortur. Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Moonspell, Anneke Van Giersbergen - Scorpion Flower Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Sorry men der tråkker du på et sårt punkt. Nabogutten som var så kristen plaget meg med den låta, og den er zvidd fast... Og det kommer fra en som har trua selv. Men ikke den låta, håper det er ironisk ment i all respekt... Dyreplaging av værste sort. Værste var at de hadde anlegg. Yamaha og Jbl. Men både Kiss og Europe lød bedre enn slangelåta. Ren tortur. Ha faktisk, digger Mike! Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) Silver Bullet - The Witches Hammer Edit: Endret 6. april 2019 av Åsgårdsreia 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Spilt GTA litt for mye, men elsker denne låta, og takknemlig for all musikk jeg har oppdaget. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Nå kommer jeg med Gta og spill tirade her. Og jeg er ikke Collins fan. Men denne er rå på de fleste anlegg. Digger trommer og vokal, og genial tekst. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 Dette spillet fikk meg til å kjøpe to album. Spillet Scarface-The world is yours. Helt rått soundtrack, og jeg smuglet mye Kokain med La Mala Rodriguez og Johnny Cash som soundtrack. Johnny har jeg alltid kjent, men La Mala var rå. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 6. april 2019 Del Skrevet 6. april 2019 (endret) Denne er morsom også.. I gummistøvler og Spansk kastanjett folkesang. Og Beats. Endret 6. april 2019 av Gouldfan Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Kjøtt - Nå Vil Jeg Ikke Leke Med Teitinger Mer Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Eluveitie - Worship 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Sorry skulle sydd sammen Bellman. RIP Keith. Viste ikke han var gått bort. Har mange Album.. Invaders must Die var sykt bra. Enig, dette var helt trist Prodigy skulle også være på Pstereo i Trondheim i august. Enig med deg om Invaders Must Die, og sangene Omen og World's on Fire er jo sykt bra! The Fat of the Land er også et sykt bra album! På leirskolen ble vi vekt av en av de ansatte som hadde en kasettspiller med høy volum og digre høyttalere! Det var sykt å våkne til med "I'm the trouble starter, punkin' instigator". Firestarter er i min mening den beste Prodigy-sangen. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 np: HighasaKite - Snow Don't Fall [00:03/04:25 (160 Kbps, 44 kHz)] Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Jeg savner enda Chester... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2019 Del Skrevet 7. april 2019 Windhand - Forest Clouds Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå