Skogslik Skrevet 3. desember 2018 Del Skrevet 3. desember 2018 Sale Freux - Albade Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2018 Del Skrevet 4. desember 2018 Diaboli - Longing to Die Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Disturb - The sound of silence 1 Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Ihsahn - Lend Me The Eyes Of Millenia Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Eternum - Tyrannos Regnare in Aeternum Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Veldig bra. Fikk litt tanker om Sveitsiske greier der. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Disturb - The sound of silenceVeldig god sanger. Det låter veldig bra. Komposisjonen er upåklagelig. Likevel irriterer sangen meg mer enn den burde. Vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 The Beatles Taxman 1 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Eternum - Tyrannos Regnare in AeternumCheesy. High brow. Juvenile. I like it. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Jeg var i min tid en del av metal-miljøet i oslo. Der var barberbladene og selvskading en litt for stor del. Til den store musikalske konfrontasjonen fant jeg denne sangen av Illenium. Det grenser til hva man kanskje kan kalle en dubstep ballade. Men den omhandler nettopp dette. Nøyaktig hva jeg var igjennom i miljøet da Varg Vikernes gjorde kort prosess med folk i min umiddelbare omkgangskrets samt flere historier som aldri havnet i avisen. Det vil alltid være en del av min histore, og denne minner meg alltid på det. Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Og siden jeg er i det svarte hullet av musikkhumør akkurat nå, "Xeuphoria" med "Before you were gone": Som en ettertanke kan jeg legge til: Det finnes katt/hund treats. hvorfor finnes ikke slikt for våres Roomba? De krabber rundt på gulvet og spiser alt vi har. En godbit er vel ikke for mye forlangt. Endret 5. desember 2018 av fokkeslasken Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 The Beatles Help 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 (endret) Slayer - Postmortem Slayer i Spektrum i morgen Endret 5. desember 2018 av Nettels Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Vi hører på The Beatles She Loves You nå. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2018 Del Skrevet 5. desember 2018 Alex Turner - Stuck on the puzzle Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 Nå hører vi to på Nick Drake Riverman 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. desember 2018 Del Skrevet 6. desember 2018 White Medal - Forgiefenes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå