Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Hangar 18 - Megadeth Har et spørsmål. Korleis får ein til å poste f eks slik: np: artist - sang [00:20/05:51 (320 kbps, 44 kHz)] Kan ein kopiere det fra ein plass, eller skriv de det inn manuelt? Er litt nysgjerrig på det Nok bare datasmurf som kan svare på det. Jeg vet desverre ikke, men nei han skriver det ikke in manuelt, tror han bare kopierer fra spillelista elleno Metallica - Fade to black Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 BSOD - This Is Also the Hook Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Blood Ceremony - Master of Confusion Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Eminem - Mockingbird Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Blood Ceremony - Hymn to Pan Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 One Direction - Kiss You Lenke til kommentar
solstråle Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Imagine Dragons - Bleeding Out Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Iron Maiden - Fear of the dark Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 den siste måneden har jeg hørt denne sangen på repeat flere ganger daglig. den slutter ikke å fascinere meg med sin brutale stemning, og jeg mistenker den fiktive protagonisten å være en stalker, voldtektsmann og en kvinnediskriminerer (<- hvis det er et ord). fantastisk sterk sang med mye følelser! jeg snakker om alt-j sin sang kalt breezeblocks http://youtu.be/rVeMiVU77wo 1 Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Okei jeg skal høre sangen straks Cro - Einmal um die Welt 1 Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Okei jeg skal høre sangen straks Cro - Einmal um die Welt utrolig upbeat og herlig sang! og herregud for en søt video hehe likte teksten veldig godt, minner meg om de naive tanker jeg også hadde som barn. vil dele en sang til. denne er også veldig sterk, og jeg vil tro at den handler om utroskap, seksuelt misbruk og mental sykdom. jeg er kanskje i det dystre hjørnet for tiden, men jeg klarer ikke la være å bli oppslukt i det mørke og disse intense følelsene som blir delt.. tror jeg må begynne forandre livet mitt slik at jeg også kan oppleve slike følelser, både gode og vonde. alt har blitt rutine for tiden! nok om mitt prat, her er sangen.. http://youtu.be/51K4cUTuvc0 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Dire Straits - Sultans of swing Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 den siste måneden har jeg hørt denne sangen på repeat flere ganger daglig. den slutter ikke å fascinere meg med sin brutale stemning, og jeg mistenker den fiktive protagonisten å være en stalker, voldtektsmann og en kvinnediskriminerer (<- hvis det er et ord). fantastisk sterk sang med mye følelser! jeg snakker om alt-j sin sang kalt breezeblocks Denne sangen var utrolig bra!!!! Og den musikkvideoen var utrolig bra lagd! Likte den veldig godt selv 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Guns N Roses - Enstranged Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Cro - Einmal um die welt Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Jan Hammer - Crockett's theme (Miami Vice OST) Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Bob Marley - Is this love Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 22. februar 2013 Del Skrevet 22. februar 2013 Bob Marley - A lalala long Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 23. februar 2013 Del Skrevet 23. februar 2013 Avenged Sevenfold - Afterlife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå