Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hører du på musikk fra youtube, spotify eller andre streamingtjenester?

Jeg hører mest fra youtube, men egentlig bare de sangene jeg ikke har på CD eller fra iPod. Som vanlig hører jeg på anlegget, men nå hadde jeg lyst å høre noen sanger som jeg først må kjøpe, så hører dem fra youtube imens (:

Du da?

FARD - RASHID & JAMAL

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hører mest fra youtube, men egentlig bare de sangene jeg ikke har på CD eller fra iPod. Som vanlig hører jeg på anlegget, men nå hadde jeg lyst å høre noen sanger som jeg først må kjøpe, så hører dem fra youtube imens (:

Du da?

FARD - RASHID & JAMAL

Hører mest fra soundcloud, youtube (Bare når jeg må) og spotify. Spotify sin radio er bra, baser på Dire Straits, og "like" de låtene du liker. Da får du mye bra musikk!

Going Quantum - Hello

• Liker 1
Lenke til kommentar

Okei, ja Dire straits lager god musikk :)

Porcupine Tree - Stars Die

Det som er bra, er at kanskje 1/10 er Dire Straits, resten er musikk spotify har funnet ut jeg liker innenfor sjangeren, som Summer of the 69's :) (Basert på tomler opp og ned i låtene på radioen, og de jeg har stjernet/lagt til i favoritter :) )

Dire Straits - Money for nothing

Lenke til kommentar
Det som er bra, er at kanskje 1/10 er Dire Straits, resten er musikk spotify har funnet ut jeg liker innenfor sjangeren, som Summer of the 69's :) (Basert på tomler opp og ned i låtene på radioen, og de jeg har stjernet/lagt til i favoritter :) )

Oja, kult :)

Jeg bruker ikke mye spotify, pleier mest kjøpe CDer og spille av på anlegg, gir mye bedre lyd :)

Prince - Kiss

Lenke til kommentar

Oja, kult :)

Jeg bruker ikke mye spotify, pleier mest kjøpe CDer og spille av på anlegg, gir mye bedre lyd :)

Prince - Kiss

Jau, vet da det :) 360kpbs er helt greit det for en streamingtjeneste :) (Har mindre nå da, har gratisversjonen :( ) Benytter 99/100 ganger meg av free-tracks, og albumer fra en tredjepart med miks av mange gode artister :) Julen/Vinteren/Sommerferien/Påsken finnes det jo kampanjer der de gir bort album, tilogmed i FLAC!

He-man - What's goin on

Endret av iFire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...