Chocolate-Monster Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Ville egentlig bare se hvor mange visninger den hadde, men så hørte jeg den igjen alikevell FARD - REICH UND SCHÖN 1 Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Ville egentlig bare se hvor mange visninger den hadde, men så hørte jeg den igjen alikevell FARD - REICH UND SCHÖN Hører du på musikk fra youtube, spotify eller andre streamingtjenester? Euro Truck Simulator 2 - Main Menu Theme Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hører du på musikk fra youtube, spotify eller andre streamingtjenester? Jeg hører mest fra youtube, men egentlig bare de sangene jeg ikke har på CD eller fra iPod. Som vanlig hører jeg på anlegget, men nå hadde jeg lyst å høre noen sanger som jeg først må kjøpe, så hører dem fra youtube imens (: Du da? FARD - RASHID & JAMAL 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Entrails - Stormy Death Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Die Ärzte - M&F Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Guns N´ Roses - Enstranged Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Entrails - The Curse of Death Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 AC/DC - You shook me all night long Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Porcupine Tree - Fear Of A Blank Planet Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Jeg hører mest fra youtube, men egentlig bare de sangene jeg ikke har på CD eller fra iPod. Som vanlig hører jeg på anlegget, men nå hadde jeg lyst å høre noen sanger som jeg først må kjøpe, så hører dem fra youtube imens (: Du da? FARD - RASHID & JAMAL Hører mest fra soundcloud, youtube (Bare når jeg må) og spotify. Spotify sin radio er bra, baser på Dire Straits, og "like" de låtene du liker. Da får du mye bra musikk! Going Quantum - Hello 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Kiss - Crazy crazy nights Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Hører mest fra soundcloud, youtube (Bare når jeg må) og spotify. Spotify sin radio er bra, baser på Dire Straits, og "like" de låtene du liker. Da får du mye bra musikk! Going Quantum - Hello Okei, ja Dire straits lager god musikk Porcupine Tree - Stars Die Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Okei, ja Dire straits lager god musikk Porcupine Tree - Stars Die Det som er bra, er at kanskje 1/10 er Dire Straits, resten er musikk spotify har funnet ut jeg liker innenfor sjangeren, som Summer of the 69's (Basert på tomler opp og ned i låtene på radioen, og de jeg har stjernet/lagt til i favoritter ) Dire Straits - Money for nothing Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 A-Ha - Take on me Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Det som er bra, er at kanskje 1/10 er Dire Straits, resten er musikk spotify har funnet ut jeg liker innenfor sjangeren, som Summer of the 69's (Basert på tomler opp og ned i låtene på radioen, og de jeg har stjernet/lagt til i favoritter ) Oja, kult Jeg bruker ikke mye spotify, pleier mest kjøpe CDer og spille av på anlegg, gir mye bedre lyd Prince - Kiss Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 A-Ha - Stay on these roads Lenke til kommentar
Pius Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 In Flames - Delight And Anger Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 A-Ha - The sun always shines on TV Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 (endret) Oja, kult Jeg bruker ikke mye spotify, pleier mest kjøpe CDer og spille av på anlegg, gir mye bedre lyd Prince - Kiss Jau, vet da det 360kpbs er helt greit det for en streamingtjeneste (Har mindre nå da, har gratisversjonen ) Benytter 99/100 ganger meg av free-tracks, og albumer fra en tredjepart med miks av mange gode artister Julen/Vinteren/Sommerferien/Påsken finnes det jo kampanjer der de gir bort album, tilogmed i FLAC! He-man - What's goin on Endret 20. januar 2013 av iFire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå