Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert helt feil tråd men jeg hører på løvenes konge 2 simbas stolt het - Upendi.. En ting til er de noen som vet hvor jeg kan få fåtak i film musikken på norsk til det albumet for sønnen min?

 

Tviler sterkt på det finnes på norsk, fant det på engelsk her, finnes musikken til den første Lion King på Norsk da? Den andre filmen og de andre spinoff filmene hadde liten suksess og gikk rett på video, nettopp på grunn av laber musikk, nådde ikke i nærheten av kvaliteten til forgjengeren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert helt feil tråd men jeg hører på løvenes konge 2 simbas stolt het - Upendi.. En ting til er de noen som vet hvor jeg kan få fåtak i film musikken på norsk til det albumet for sønnen min?

 

Tviler sterkt på det finnes på norsk, fant det på engelsk her, finnes musikken til den første Lion King på Norsk da? Den andre filmen og de andre spinoff filmene hadde liten suksess og gikk rett på video, nettopp på grunn av laber musikk, nådde ikke i nærheten av kvaliteten til forgjengeren.

Oki tusen takk for svar hvertfall :) Da trenger jeg jo ikke sitte å lete mer. Kan jeg heller vente på at i legger ut filmen for salg i gjen så får han lille sangene der hvertfall :) Han så den på Vhs å forelsket seg i sangene heeh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...