DanieI Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) _Er det bare jeg som synes det er utrolig teit med spotify linker? Og hører dere på noe annet en metal? Her går det vell mest i R'n'B,Rap,Hip hop,alle typer metal og litt rock. Edit: Hører på Kaizers Orchestra - Hjerteknuser Endret 6. februar 2011 av turbolax Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Gary Moore - Still got the blues Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Santana feat. Rob Thomas - Smooth Gary Moore - Still got the blues Hvil i fred, Gary. Endret 7. februar 2011 av dreaMz Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hvil i fred, Gary. My sentiments exactly. NP: Martin Solveig, Dragonette - Boys & Girls Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 http://www.youtube.com/watch?v=9udDOUjTBVo Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Kaizers Orchestra - Psycho under min hatt Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hanson - MMMBop YEEEAAaAh MMMMBOP!!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Walknut - Motherland Ostenvegr Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 np: Charlie Parker - Jam Blues [01:57/14:44 (570 kbps, 44 kHz)] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 np: Charlie Parker - Ballad Medley [08:33/17:25 (416 kbps, 44 kHz)] Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 hvorfor poster du ikke bare youtube linken... er bare å klippe og lime http adressen så tar tekstbehandleren seg av resten .... Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Definitivt ikke det værste jeg har hørt, men jeg blir så satans stresset av skarpe modulsounds. Liker rytme og mye av feelen tho. Mellow delene er herlige. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 np: Marco Torrance - Reconstructed Moments[18:09/69:13 (759 kbps, 44 kHz)] _Er det bare jeg som synes det er utrolig teit med spotify linker? Og hører dere på noe annet en metal? Nei, jeg også, hovedsaklig fordi jeg bruker WiMP i stedet for Spotify når det kommer til musikk-streaming. Og ifg. last.fm-profilen min, hører jeg hovedsaklig på på jingles, rock og EDM. hvorfor poster du ikke bare youtube linken... er bare å klippe og lime http adressen så tar tekstbehandleren seg av resten .... Ang. posting av YT-linker så er det for min del mer pes, enn å bare trykke Ctrl + Alt + Z, og få AMIP til å poste hva enn jeg spiller av i WinAmp hvor enn jeg føler for å poste det. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 ohhhh lawd -- wat 1337tness! :O Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 "when the baby grows up to be an old man, and dies. they bury his body in the ground and his soul goes to heaven!." denne låta er så epic en tourè. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ovennevnte kalles tilsynelatende trip hop. Har søkt etter lignende forgjeves, men har ikke funnet no som har truffet helt. Hadde håpet på at noen kunne poste noe i denne stilen, fordi jeg har hørt på dette albumet en million ganger og trenger desp noe nytt å høre på. bumpeti bump. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Nå hadde jeg teknisk sett lagt meg, men skitt au. Om det er trip-hop du er ute etter, anbefaler jeg deg å sjekke ut Portishead på det sterkeste. Sanger som "Toy Box", "Glory Box", "Numb", "Roads" etc. Sånn ellers har vi "Alpha - Firefly (Receiver Mix)", "Kraftwelt - Sonar Blow Job", "Lamb - Gorecki" og diverse Morcheeba og Massive Attack. np: Emancipator - First Snow Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Okkervil River - Title Track (The Stage Names) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå