Gå til innhold

Hvilken sang hører du på nå?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

np: Marco Torrance - Reconstructed Moments[18:09/69:13 (759 kbps, 44 kHz)]

_Er det bare jeg som synes det er utrolig teit med spotify linker? Og hører dere på noe annet en metal?

Nei, jeg også, hovedsaklig fordi jeg bruker WiMP i stedet for Spotify når det kommer til musikk-streaming. :p

Og ifg. last.fm-profilen min, hører jeg hovedsaklig på på jingles, rock og EDM. :p

hvorfor poster du ikke bare youtube linken... er bare å klippe og lime http adressen så tar tekstbehandleren seg av resten ....

Ang. posting av YT-linker så er det for min del mer pes, enn å bare trykke Ctrl + Alt + Z, og få AMIP til å poste hva enn jeg spiller av i WinAmp hvor enn jeg føler for å poste det. :p

Lenke til kommentar

Ovennevnte kalles tilsynelatende trip hop. Har søkt etter lignende forgjeves, men har ikke funnet no som har truffet helt. Hadde håpet på at noen kunne poste noe i denne stilen, fordi jeg har hørt på dette albumet en million ganger og trenger desp noe nytt å høre på.

bumpeti bump.

tits.jpg

Lenke til kommentar

Nå hadde jeg teknisk sett lagt meg, men skitt au.

Om det er trip-hop du er ute etter, anbefaler jeg deg å sjekke ut Portishead på det sterkeste.

Sanger som "Toy Box", "Glory Box", "Numb", "Roads" etc.

Sånn ellers har vi "Alpha - Firefly (Receiver Mix)", "Kraftwelt - Sonar Blow Job", "Lamb - Gorecki" og diverse Morcheeba og Massive Attack.

np: Emancipator - First Snow

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...