PrincepBaker Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life Mills Brothers - You Always Hurt The One You Love En skikkelig sang. Forøvrig er jeg skuffet over den elendige musikksmaken som råder forumet og forøvrig de nye generasjonene for tiden (er en del unntak, så klart). Elendig musikksmak you say? Hva regner du som god musikksmak? Du hadde en av de litt bedre sangene, da, så det er greit. Nå for tiden er mye så dårlig, så jeg får nøye meg med å si at gamledager var best (musikkmessig, ikke ellers). Endret 12. august 2010 av PrincepBaker Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Monty Python - Always Look On The Bright Side Of Life Mills Brothers - You Always Hurt The One You Love En skikkelig sang. Forøvrig er jeg skuffet over den elendige musikksmaken som råder forumet og forøvrig de nye generasjonene for tiden (er en del unntak, så klart). Elendig musikksmak you say? Hva regner du som god musikksmak? Du hadde en av de litt bedre sangene, da, så det er greit. Nå for tiden er mye så dårlig, så jeg får nøye meg med å si at gamledager var best (musikkmessig, ikke ellers). Dra din vei med trangsyntheta di! Hva med oss få som faktisk hører på alt mulig av musikk? Alt fra Klassisk via Jazz og ordentlig RnB opp til nymotens pop og techno. Nei, du teller ikke. Sneversynte folk har dårlig musikksmak. On-Topic: Vamp - Månemannen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mercyful Fate - Come to the Sabbath <3 Mercyful Fate - Come to the sabbath LIVE Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Black Funeral - Vampyr - Throne of the Beast Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 np: Yeah Yeah Yeahs - Is Is [00:03/04:04 (320 kbps, 44 kHz)] Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Black Funeral - Rising from a Dishonored Grave Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Mushroomhead - Sun Doesn't Rise Lenke til kommentar
cake Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Phonat- set me free, avicii mix.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Black Funeral - 1476 Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=k_RVQQw8qAk&feature=related Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Black Funeral - Moyset, Of The Left Hand I Shall Kiss Lenke til kommentar
PrincepBaker Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Dra din vei med trangsyntheta di! Hva med oss få som faktisk hører på alt mulig av musikk? Alt fra Klassisk via Jazz og ordentlig RnB opp til nymotens pop og techno. Nei, du teller ikke. Sneversynte folk har dårlig musikksmak. On-Topic: Vamp - Månemannen Sa aldri at jeg ikke var sneversynt. Jeg håper faktisk å bli kalt sneversynt i denne tråden, så takk for det. Smaken er som baken - noen har penere enn andre. Men joda, for alt jeg vet er du et musikkens renessansemenneske. Sang: Why - Newmarks Endret 12. august 2010 av PrincepBaker Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Black Funeral - May The Black Earth Spew Thee Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sonata Arctica- Last drop falls Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Sa aldri at jeg ikke var sneversynt. Jeg håper faktisk å bli kalt sneversynt i denne tråden, så takk for det. Smaken er som baken - noen har penere enn andre. Noe som tydeligvis ikke gjelder for deg. Tool - The Pot Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Black Funeral - Varulv Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 metallica - The day that never comes Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Papa Roach - Tyranny Of Normality Lenke til kommentar
Hoikka Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Let it die - Ozzy Osbourne Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Lupus Nocturnus - Depressive Landscapes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå