Primer4 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Electric Wizard - Electric Wizard Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Judas Priest - Hell Bent for Leather Klassiker Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Hehe hører på noe ganske likt jeg også. Judas Priest - Rapid Fire Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 ingen som hører på noen glade/party sanger her eller?=Þ hører på ikenai taiyou av orange range Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Neida, er jo ikke noe party i kveld så da blir det rock/metal på alt for høyt volum. Pantera - Hersey Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 pass på så du ikke vekker naboeneXD hører på fantastic 3 av home made kazoku Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Neida, er jo ikke noe party i kveld så da blir det rock/metal på alt for høyt volum. Word, overdrevent høy metal er alltid en god erstatning på fest Orange Goblin - Time Travelling Blues Lenke til kommentar
Brian Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Har headsettet nå, har litt omtanke for naboene, men de er sikkert slitne etter tidligere i dag Da gikk det i Metallica så hele leiligheta var i bevegelse. Og metal skal høres på høyt volum, da er det helt klart best, man sitter ikke å finlytter. Rob Zombie - Superbeast Endret 4. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Word, overdrevent høy metal er alltid en god erstatning på fest Feil. Orange Goblin - Time Travelling Blues Næjs. Jeg lytter på sangen Cocaine covret av Fistula. Megafeit låt. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Vi Kommer Att Dö Samtidigt - Säkert!. For en sang! Jeg blir så jævlig glad! Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Frank Sinatra - It Was A Very Good Year Lenke til kommentar
Brian Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 (endret) Creedence Clearwater Revival - Green River Endret 5. juli 2008 av Brian Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 ingen som hører på noen glade/party sanger her eller? Ikke akkurat en party sang, men definitivt en glad sang: Up on the catwalk av Simple Minds. Simple Minds har laget en del glade sanger. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Belle & Sebastian - Piazza, New York Catcher Lenke til kommentar
Krypto. Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Edwyn Collins - A Girl Like You Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 In flames - World of promises (sinnsykt artig!) Men der gikk jeg over til litt vakker evanescence:) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 5. juli 2008 Del Skrevet 5. juli 2008 Coldplay - God put a smile upon your face.. Han har i alle fall oversett meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå