Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Nå hører vi to på Cover Me med Bruce Springsteen 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september (endret) Leit at dere bor så langt unna! Har et par billetter til Spektrum med denne damen som jeg veldig gjerne skulle ha gitt bort til noen som fortjener de... Endret 16. september av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Nå hører vi to på Tenth Avenue Freeze-Out-Introduction med Bruce Springsteen 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Nå hører vi to på Girls In Their Summer Clothes med Bruce Springsteen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september MR SPEED skrev (På 12.9.2024 den 3:06 PM): Den er toppers, den fantastiske comeback/svart skinn-konserten! trn100 skrev (3 timer siden): Blir kanskje tidlig ferie og tur til Trondheim neste år! 🙂 Jeg har også i tankene en mulig tur til Trondheim og NEON neste år, etter at jeg droppet i år pga en nærmest middelmådig lineup. Jeg syns lineupen fra i fjor (der jeg var) er toppers! Jimmy Smash - Say It Again 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Nå hører vi to på Drive All Night med Bruce Springsteen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Alessandra - Marameo (English Version) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Nå hører vi to på Hungry Heart med Bruce Springsteen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Klondike - Feet in the Water 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Nå hører vi to på Streets of Philadelphia med Bruce Springsteen 1 Lenke til kommentar
Kassettspiller Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september The End of the World - Skeeter Davis 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. september Del Skrevet 16. september Nå hører vi to på Thunder Road med Bruce Springsteen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Nå hører vi to på Waitin` On A Sunny Day med Bruce Springsteen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Nå hører vi to på Pink Cadillac med Bruce Springsteen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september SKAAR - Something Like This 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. september Del Skrevet 17. september Nå hører vi to på If I Should Fall Behind med Bruce Springsteen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå