Entern Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli trn100 skrev (19 minutter siden): Og jeg har lyst til å si hvorfor også! Jeg har ALDRI møtt noen noen som BARE er GODE, og jeg har levd noen år! Som ikke er uenige eller krangler, som ønsker det beste for alle, oppmuntrer og støtter der de kan til tross egne utfordringer, eller kanskje akkurat derfor... Jeg er virkelig Amazed alstå, hver gang! Dere gjør verden til et bedre sted! ❤️ Helt enig med deg 😀 Blind Guardian - Bright Eyes 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Pass på dere selv og hverandre! Dukker plutselig opp igjen! ❤️ 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Blind Guardian - The Script for My Requiem (demo versjon) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli (endret) Nå hører vi to på Easy med Commodores Endret 24. juli av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Scooter - How Much Is the Fish? 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Coldplay - Paradise (Radio Edit) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Nå hører vi to på Three Times A Lady med Commodores 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Therapy? - Poundland of Hope and Glory 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juli Del Skrevet 25. juli Nå hører vi to på Old Fashion Love med Commodores 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli House of Pain - Jump Around 1 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Djevel - Et menniskes hele korpus og legeme 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Nå hører vi to på Thank You med Commodores 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Sabbat - Hellhouse (Kanashibari Part 3) 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Nå hører vi to på Who Dat? med Commodores 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juli Del Skrevet 26. juli Nå hører vi to på Slippery When It`s Wet med Commodores 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå