Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli trn100 skrev (2 minutter siden): Når man vet at finnes gode mennesker ❤️ ♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Del Skrevet 4. juli Nå hører vi to på Three Wheels On My Wagon med Kim Carnes 1 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Cradle of Filth - Heaven Torn Asunder 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Nå hører vi to på Make No Mistake He`s Mine med Kim Carnes 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. juli Del Skrevet 5. juli Nå hører vi to på Hooked On The Memory of You med Kim Carnes 2 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli Metallica's album 72 Seasons står på her, akkurat nå er det sangen Lux Æterna 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli Glad jeg bor på Vestlandet, regn 90% av året! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli Skogslik skrev (1 minutt siden): Glad jeg bor på Vestlandet, regn 90% av året! ❤️ Cassidy Tvillingene bor i Bergen så vi vet hvordan det er.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. juli Del Skrevet 6. juli Nå hører vi to på A Little Bit og Happiness med Kim Carnes Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Nå hører vi to på Invitation To Dance med Kim Carnes 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Nå hører vi to på This Land Is Your Land med Kim Carnes 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. juli Del Skrevet 7. juli Grey Waters - Below the Ever Setting Sun 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå