SprengeMobil Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Digger også den! Jaymes Young - Infinity (PRETTY YOUNG Remix) 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk, og vi digger den låten der.♥️♥️ God smak har dere også! 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni trn100 skrev (2 minutter siden): God smak har dere også! 🙂 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene Digger Enya, vi synes at hun er en av Irlands beste artister.🍀🍀☘️☘️💚💚 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Nå hører vi to på Call My Name med Jennifer Rush 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene Digger Enya, vi synes at hun er en av Irlands beste artister.🍀🍀☘️☘️💚💚 Ved siden av Chris DeBurgh håper jeg? Jatta, dårlig gjort å fiske likes, jeg vet, men jeg digger også irsk musikk altså! ❤️ Spanish Train er en av de aller beste låtene som er laget men passer ikke alltid i godt lag, så jeg hører heller på denne, i dag 🙂 Endret 19. juni av trn100 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni trn100 skrev (1 minutt siden): Ved siden av Chris DeBurgh håper jeg? Jatta, dårlig gjort å fiske likes, jeg vet, men jeg digger også irsk musikk altså! ❤️ Spanish Train er en av de aller beste låtene som er laget men passer ikke alltid i godt lag, så jeg hører heller på denne, i dag 🙂 Cassidy Tvillingene er helt enige med deg vi liker også irskmusikk, men vi er jo irer også da.💚💚🍀🍀☘️☘️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Nå hører vi to på Love Is The Language med Jennifer Rush 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Nå hører vi to på Before The Dawn med Jennifer Rush 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Kanskje Ikke helt irsk men vakker denne også ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni trn100 skrev (2 minutter siden): Kanskje Ikke helt irsk men vakker denne også ❤️ Cassidy Tvillingene synes også at den er nydelig.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Nå hører vi to på Search The Sky med Jennifer Rush 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes også at den er nydelig.♥️♥️ Har en venninne i Canada med slektninger fra Irland og hun maler bilder til disse låtene, men vi ble faktisk kjent fordi hun fant Secret Garden med Løvland og Fiona ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni trn100 skrev (Akkurat nå): Har en venninne i Canada med slektninger fra Irland og hun maler bilder til disse låtene, men vi ble faktisk kjent fordi hun fant Secret Garden med Løvland og Fiona ❤️ Cassidy Tvillingene Digger Secret Garden.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene Digger Secret Garden.♥️♥️ Jeg er så glad jeg kjenner dere! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni trn100 skrev (Akkurat nå): Jeg er så glad jeg kjenner dere! ❤️ Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er også glade for at vi kjenner deg, og dette her er en bra låt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene er også glade for at vi kjenner deg, og dette her er en bra låt.♥️♥️ God klem og god god natt til dere ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni trn100 skrev (1 minutt siden): God klem og god god natt til dere ❤️ Cassidy Tvillingene Digger Celtic Woman.💚💚🍀🍀☘️☘️ Og vi ønsker deg en Godnatt vår gode venn @trn100♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni "When I go away I'll miss you And I will be thinking of you Every night and day just" 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 19. juni Rapporter Del Skrevet 19. juni Drake - Summer Games 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå