trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Visst er det en klisjé, men kanskje enda mer et håp eller et ønske? "Hold on (hold on) Stay strong (stay strong) Press on (for me, baby) I care (I care) for you (for you) Hold on (hold on) Stay strong (stay strong) Press on (press on for me) I care for you (baby)" 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Håper dere alle får en strålende morgendag og takk som alltid for en hyggelig kveld i dette rommet! En gang for lenge siden klarte jeg, ved et uhell selvsagt, å ødelegge min mors favoritt LP med musikken fra "Sound Of Music", så jeg har kjøpt billetter til forestillingen i Oslo med Sanne Kvitnes som Maria. Hun er forøvrig datter av Henning som har noen aldeles nydelige tanker om livet... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Nå hører vi to på No Matter What med Boyzone 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Fordi jeg elsker fransk, spesielt i musikk ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Nå hører vi to på Words med Boyzone 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Dutty Dior - rett eller galt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Nå hører vi to på I Love The Way You Love Me med Boyzone 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april I've battled demons that don't let me sleep 😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Nå hører vi to på You Needed Me med Boyzone 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Immolation - Father, You're Not a Father 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Artemas - i like the way you kiss me 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Darkthrone - The Bird People Of Nordland 1 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Peste Noire - Phalènes et pestilence - salvatrice averse 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai (endret) Nå hører vi to på A Different Beat med Boyzone Endret 1. mai av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Wehrhammer - Dein Herz schlägt immer weiter 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå