trn100 Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Ikke det aller siste da, men for i kveld i alle fall! 😉 Ha en alle triders helg og påske! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Nå hører vi to på Shocked med Kylie Minogue Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars trn100 skrev (16 timer siden): Lost in translation, eller i alle fall uansett lost! ❤️ "Mon cœur, mes mains, mes yeux, mes reins Plus rien ne m'appartient J'me fais du mal pour faire du bien J'oublie comme si c'n'était rien Dans mon jardin d'enfer poussent des fleurs Que j'arrose de mes rêves, de mes pleurs" Den likte jeg. Den var det guts i ❤️. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Djevel - Vi slakter den foerste og den andre, den tredje lar vi gaa mot nord 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars (endret) Headie One x Drake - Only You Freestyle Endret 23. mars av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars (endret) Dismember - To The Bone Endret 23. mars av Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Nå hører vi to på In My Arms med Kylie Minogue 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars trn100 skrev (18 timer siden): En av mine gamle favoritter 🙂 Denne sangen er veldig fin ❤️. Litt melankolsk og sår. Har en favoritt innenfor samme tema så da velger jeg og poste den på denne. Jeg elsker denne sangen ❤️. My number 1 favourite 🏆. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Nå hører vi to på Chiggy Wiggy med Kylie Minogue Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Så digger jeg denne sangen 😂😉❤️🏆💥. Så brutal og digg sang 🔥🫧🤯🏆💥😵💫🤨😇😘😍😆. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Nå hører vi to på The Loco-Motion med Kylie Minogue 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Begynnelsen på denne sangen er jo litt sånn "små" creepy 😂😂😂. Sangen er faktisk ganske kul 👌👏😘🥳🤫😉😏🤤🐎🐎🦍🦍🐿️🐿️🪶🪶🦚🦚🐡🐡🦋🦋🐾🐾🐌🐌🦅🦅. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Nå hører vi to på Spinning Around med Kylie Minogue 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars The Beatles - With A Little Help From My Friends 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Trippelure skrev (5 minutter siden): The Beatles - With A Little Help From My Friends 🥰 ♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå