Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Express Yourself med Madonna Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (1 minutt siden): Det også! 🙂 Ja Cassidy Tvillingene synes at Eva Cassidy gikk altfor tidlig bort. 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Ja Cassidy Tvillingene synes at Eva Cassidy gikk altfor tidlig bort. I akkurat denne seansen så visste hun at hun hadde kort tid igjen, og det gjør akkurat denne låta ekstra sår. Jeg tror ikke at hun vet hun er savnet, men jeg håper jeg tar feil! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (1 minutt siden): I akkurat denne seansen så visste hun at hun hadde kort tid igjen, og det gjør akkurat denne låta ekstra sår. Jeg tror ikke at hun vet hun er savnet, men jeg håper jeg tar feil! ❤️ Cassidy Tvillingene er helt enige med deg der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Sorry med Madonna 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Nå hører vi to på Sorry med Madonna En ekte selv made helt på egen hånd! 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Me Against The Music med Madonna 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Justify My Love med Madonna 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Hung Up med Madonna 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Vi trenger en ordentlig "UP" låt?! 🙂 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Material Girl med Madonna 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Alternativt en ordentlig "DOWN" låt 😉 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Digger denne låta også, mest pga teksten kanskje! 🙂 "We are only human, after all" 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på La Isla Bonita med Madonna 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars SprengeMobil skrev (1 minutt siden): Takk ❤️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå