TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jeg har i det minste albumet og singelen av den gruppen. Dem blir med meg ned i graven. 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (1 time siden): @Maskinfører, @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), jeg har i det minste albumet og singelen av den gruppen. Dem blir med meg ned i graven. Ja dem er fine da håper vi får mange år på diskusjon før du går i grava 1 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Maskinfører skrev (13 minutter siden): Ja dem er fine da håper vi får mange år på diskusjon før du går i grava Jah, det håper jeg også på. ☺️☺️ 3 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Jah, det håper jeg også på. ☺️☺️ Nå ble jeg letta 😀😀 hadde du kjøpt ny kopp ? 😀😀 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Frankie Valli And The Four Seasons - Grease 🤩🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Nå hører vi to på Into The Groove med Madonna 2 Lenke til kommentar
X19x11 Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Vinny Marchi - The Tale of the Lesbian Hunter 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Nå hører vi to på Open Your Heart med Madonna 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Olivia Rodrigo - scared of my guitar 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars (endret) Hører på Endret 22. mars av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Dress You Up med Madonna 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Nå hører vi to på Music med Madonna 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Denne fantastiske damen ble jeg, i likhet med mange andre, først kjent med etter at hun døde av kreft. Hun var uansett ikke så glad i oppmerksomhet, så det var kanskje like bra. Hun trivdes best på sine lokale pub, Blues Alley jazz club, og var ikke veldig opptatt av annet enn musikken... 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars trn100 skrev (Akkurat nå): Denne fantastiske damen ble jeg, i likhet med mange andre, først kjent med etter at hun døde av kreft. Hun var uansett ikke så glad i oppmerksomhet, så det var kanskje like bra. Hun trivdes best på sine lokale pub, Blues Alley jazz club, og var ikke veldig opptatt av annet enn musikken... Cassidy Tvillingene synes at hun hadde så nydelig stemme, og så er det et flott etternavn.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at hun hadde så nydelig stemme, og så er det et flott etternavn.♥️♥️ Det også! 🙂 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå